Not OnTop

Alla inlägg under februari 2012

Av notontop - 29 februari 2012 20:46

Om pojkvänner som fatt tagit in sin tjej på akuten och inlåst på psyk. jag avundas dem, tjejerna, skäms för att lägga något sånt på min prins. att nästintill önska att det ska bli så. ikväll tänkte jag hetsa på jobbet och spy mem brände kakorna i ugnen så jag sket i allt. det enda jag kan som gör mig mindre är att spy. efter jobbresan ska jag dedikera mig det igen. om jag inte på något magiskt vis väger max 65 när jag kommer hem igen. Knappast troligt men då kan jag slippa. annars blir mars en spymigsmal månad.

Av notontop - 29 februari 2012 13:20

Min prins är av förståeliga själv lite svartsjuk.

Han känner sig inte direkt osäker på mig men han

har ändå frågat om jag har känslor för någon

av tidigare nämda män. (såklart nej)


Jag sa att jag brukade vara rädd för #1 men att

det inte är någonting i jämförelse med hur rädd

jag är för #2 nu.


Min prins sa att han säkert kan komma och knacka på en dag

"och du. han har säkert blommor med sig!" och fnös.


Vilket fick mig att återigen tänka på att jag fortfarande har kvar

den blomman han plockade åt mig alldeles i början av vårt fina

förhållande. Vi var i skogen och promenerade och han plockade

den åt mig. Jag stoppade den i fickan och väl hemma torkades den :)

fint sådär, fint fint.

Av notontop - 29 februari 2012 12:54

Lunchade med min prins idag.

Eller ja, jag tittade på när han åt lunch.


Är både förvånad och lättad över att jag 'slapp' äta.

Fast vi inte ska ses och därmed äta ihop ikväll.


Spec efter att ha erkänt mina fasta-planer för

resten av veckan i telefon igår.


Aja, nöjd med det.

Det är ju inte som att jag tänker att det är hans ansvar lol.

Av notontop - 29 februari 2012 11:50

Jorå! Gick igenom besiktningen :)
Det var fel på co utsläppet, men dom

körde honom på nå vis och mätte om

så slapp få det på papper iaf (Y)


yay!

Av notontop - 29 februari 2012 10:33

Förlåt det här tar upp mycket av mina tankar.

Fick sms i morse, igen.

Han skrev att igår när han skulle sova så önskade han att

det var jag som låg bredvid honom.


Man tänker inte så!
Man skriver inte så!
Man gör inte det!!


alla säkra förhållanden runtomkring mig

verkar falla isär just nu.

önskar att iaf de starka orkade vara starka.

Av notontop - 29 februari 2012 10:28

Jag önskar jag var finare i håret

jag önskar jag var smalare

hade finare kläder

hade frächa naglar och snyggt smink.


För att leva upp til det alla säger

att jag skulle kunna åka igenom besiktningen

med en bil utan motor..


suck. jaja, det går ju som det går.

tycker egentligen bara det är skönt att få koll

på vad som är fel med bilen.


jag har hört oljud på höger fram och jag vet att bromsarna dragit snett.

så räknar ju inte med att åka igenom med blankt papper :P
men som sagt, skönt att få veta vad det är och hoppas dom inte hittar mer.


wish me luck!

Hm.

Av notontop - 29 februari 2012 09:08

Nej nu har jag vikt-ångest.

Jag vill gå ner mer.

Han sa igår "gumman du var ju rätt robust innan.

du behöver inte gå ner så himla fort"


det var som att ändå säga att det vore okej

om jag gick ner mer.


Jag kastar alla tankar om att behålla brösten

och att det är okej att vara normalviktig

så länge jag har honom, i soptunnan. HELL NO!


Lite stressad är jag över resan i jobbet.

Som det verkar åker vi på söndag förmiddag och

jag åker hem torsdag morgon. senast. Hoppas jag!


Jag skulle vilja väga 65 igen då.

Då kändes det ändå ok att vara jag för stunden.


Funderar på att fasta tills dess


väl där kommer jag ju inte kunna dricka

så mkt kaffe/te/läsk som jag gör hemma

och då tappar jag väl vattenvikt när vi är där med.


och vad ska jag packa med mig?!

sist vi åkte köpte jag ju typ ny garderob.

det har jag inte råd med nu, och nu passar inga kläder ens.

vill inte heller behöva få kommentarer om det.

ska nog traska ner i förrådet och leta gamla basplagg

som varit för små och som jag trodde jag aldrig mer skulle kunna ha.

ska fokusera på att få med kläder som jag 'trivs' i.


och vad mer ska jag ta med mig? förutom kläder?

önskar jag kunde packa ner min prins. eller hans trygga famn.

Av notontop - 28 februari 2012 18:42

Jag blir alltid så imponerad av er som hamnar runt 500kcal och så. själv landar jag på ca 800 idag och tycker jag har ätit som en häst så jag är faktiskt impad av mig med!! Inte trodde jag att JAG skulle kunna det :) :) Det är inte bara jag som har sånna däringa gifta karlar efter mig och det är så skönt att ha någon som förstår precis och tillochmed har exakt samma karl som jagar henne via sms och så. hon förstår precis allt! det finns väl ingen som är guds bästa barn. det är jag helt övertygad om nu. alla pillar på alla och ingen låtsas om någonting.

Skapa flashcards