Not OnTop

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av notontop - 26 februari 2012 19:44

Jag kommer till dig om fem minuter, så åker vi och köper pizza och äter det med min familj.


Snälla nån. Hur ska jag ta mig ur det här.

Tjugo nej senare ber han på sina bara knän.


pizza??! :''''(

folk??! :'''''(


två miljoner kalorier.


jag hittade även mörk blockchoklad tidigare.

åt det och spydde igen. mörk blockchoklad?

livet är för grymt. pizza?

Av notontop - 26 februari 2012 17:45

Jag erkänner mig besegrad.

Jag önskar att jag dog.
Magen är full med chips.

Jag åt inte så mkt, tänkte jag skulle behålla.

Fan heller.


Tre veckor då, ganska exakt.

Nu ska jag gå och spy.

Ligga på badrumsgolvet en stund.

Duscha och flytta mig till sängen.

Somna och önska att jag aldrig mer vaknar.


Väckas av att m in prins kommer hem

Dö ångest döden av skam.

Behöver erkänna för honom vad jag gjort.

Se hans besvikna ögon. Se hans själ spricka.

Hata mig själv. Gå under. Gråta. Vara hemskast i världen.


Ja vi får väl se. När jag målat upp detta scenario

känns det som ett bättre alternativ att ljuga.

Men jag vill inte börja ljuga för honom.

Men egentligen kanske det är lika bra.

För hans skull lixom.

Han har säkert hemligheter för mig han med.


Men som sagt, nu ska jag spy.

Hoppas vi aldrig mer hörs.. eller nåt.

FAN vad dålig. suck.

kommer det en morgondag hoppas jag att den blir bättre.

fan!

Av notontop - 26 februari 2012 17:45

Jag erkänner mig besegrad.

Jag önskar att jag dog.
Magen är full med chips.

Jag åt inte så mkt, tänkte jag skulle behålla.

Fan heller.


Tre veckor då, ganska exakt.

Nu ska jag gå och spy.

Ligga på badrumsgolvet en stund.

Duscha och flytta mig till sängen.

Somna och önska att jag aldrig mer vaknar.


Väckas av att m in prins kommer hem

Dö ångest döden av skam.

Behöver erkänna för honom vad jag gjort.

Se hans besvikna ögon. Se hans själ spricka.

Hata mig själv. Gå under. Gråta. Vara hemskast i världen.


Ja vi får väl se. När jag målat upp detta scenario

känns det som ett bättre alternativ att ljuga.

Men jag vill inte börja ljuga för honom.

Men egentligen kanske det är lika bra.

För hans skull lixom.

Han har säkert hemligheter för mig han med.


Men som sagt, nu ska jag spy.

Hoppas vi aldrig mer hörs.. eller nåt.

FAN vad dålig. suck.

kommer det en morgondag hoppas jag att den blir bättre.

fan!

Av notontop - 26 februari 2012 17:26

Jag hatar ensamheten. Det går inte.

Varit ensam ni i 1,5h och har minst 2h kvar.

Det behöver inte vara min prins, vemsomhelst egentligen duger.

Så jag måste hålla nån slags fasad uppe, och lura även mig själv.

Att allt är bra. Att allt är ok.


Den här tiden jag har varit ensam har jag

mixat 50g kvarg med 100g jordgubbar och ätit

samt bakat och ätit 6st kakor på mini-lätta, sötningsmedel och mjöl.

Jag menar.. logiken i detta?
Åt ingenting förut idag och det är väl därför.

Men nu vill jag äta allt, hur mkt som helst.

Jag önskar jag hade kastat chipspåsen.


Hjärnan snurrar på högvarv. Funderar över vad som finns.

I vartenda skåp. Suck. Jag kanske ska duscha eller något.


Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards