Not OnTop

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Lördag.

Av notontop - 21 april 2012 12:55

A - jag vet och känner och förstår din frustration, jag kände mig inte nedtryckt så. men ditt sätt att uttrycka dig var desamma som de som vill just det och de som saknar förståelse, ett sätt som knappast hjälper. å andra sidan vet jag inte hur man ska uttrycka sig för att det ska bli rätt :/ Jag kallade dig väl aldrig för 'han'? Det är inte 'bara' att söka hjälp. Jag har suttit hos läkaren och gråtandes erkänt att jag spyr, varpå jag fick omeprazol utskrivet fast jag sa att det inte hade något med 'illamående' att göra. Så förnedrande och något jag vill säga att jag aldrig mer tänker utsätta mig för. Men ja, förlåt att jag tog lite illa vid mig :) men att bara säga att det handlar om att bli snygg är att förminska det ganska rejält, och att missförstå :(

-

-0,25kg idag. 53 dagar kvar. 4,25kg kvar.


Känner mig både misslyckad och missförstådd som flickvän idag.
Det har inget med mina matproblem att göra iaf inte direkt.

Det handlar om att det är så svårt att lära en gammal hund att sitta.

Hans invanda vanor och åsikter är svåra att rubba.


Jag är helt på det klara att kring måltider blir jag en knepig typ

och att ang mat räknas inte min åsikt, och det är helt okej!
Men annars, känns det jobbigt att bli överkörd.

Jag tror att jag dessutom hanterar det fel,

vilket gör att även han blir upprörd, en ond cirkel alltså.


Jaja, nog med gnäll.

Ska städa lite istället, det känns alltid bättre då :)

Ta hand om er!

 
 
anonym

anonym

21 april 2012 17:29

Sv: Nej, det var bara det att jag skulle skriva <BR> itsället för <BR><BR>. haha, det känns dom att jag borde ha kommit på det själv!;] Ditt svar var bra, tack för att du försökte hjälpa, bättre det än inget!:)<3

http://awayfromthefat.webblogg.se

 
dun

dun

22 april 2012 03:58

Du är inte misslyckad! Kämpa på! =)

http://www.dun.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Skapa flashcards