Not OnTop

Alla inlägg den 13 april 2012

Av notontop - 13 april 2012 17:38

Från insidan. Hetsmonstret.. äter på mig inifrån.

JÄVLA BULIMI!

Ringde min prins, han är på väg hit.

Längtar efter.. att släppa kontrollen.

Överlåta den i hans händer, den tryggheten.

Jag vibrerar, hela jag skakar.

ingen barnlek det här inte x/

Av notontop - 13 april 2012 13:59

Gjorde ny header. Har inte bestämt mig än om jag gillar den.

Vet bara att jag avskydde den gamla lila historien, och att hon är fin.

Den här är varken glad eller ångestfylld, den kan vara både och..

--

Jag tillåter mig själv att äta. Åt frukost två gånger idag.

(2tsk keso, 0,5dl lättyoughurt 2msk müsli så det är ändå inte hemskt mkt men ändå)

Sen kom han hit och jag åt lunch, en macka, och ikväll blir det middag.

Jag fattar inte vad jag tänker med..?


Att se exet på hans gård knäcker mig. Mitt revir.

Så det kan bero lite på det idag.. men det är ändå inte okej.


Jag tänker att folk kommenterar så mkt om min vikt att det blir jobbigt.

Folk som sett mig innan kommer ändå tycka jag är smal i sommar.

Men de som aldrig sett mig förut.. jag vill att de oxå ska se mig som smal.

Men det kommer väl aldrig hända antar jag..

  

Av notontop - 13 april 2012 11:50

Såg hans ex idag. På hans gård. Hon lämnade av deras son.

Hon rastade oxå sin hund, det som brukade vara deras hund.

Jag åkte förbi, tittade åt ett annat håll, började gråta.


Stannade på en parkering längre bort för att se hur länge hon stannade.

Satt där och hatade mig själv för att jag inte vinkat glatt åt henne.

Tänkte vad det ger för bild av mig att inte ens hejja. Skiter jag nog i egentligen.

Kände mig patetisk som satt där och 'kontrollerade' hur länge hon stannade.

Hon hade redan stannat för länge enligt mig eftersom hon inte kommit än.

Jag åkte hem.


Men han är min nu, det vet jag att han är.

 

Hon rör fortfarande upp för mkt känslor hos mig.

Jag avundas allt hon fått uppleva med honom

och jag har dåligt samvete för att jag inte kan ge honom allt hon kunde.

Av notontop - 13 april 2012 07:55

Åh ännu är jag på jobbet. Rast nu. är rädd för idag.. vara ensam. jag vet oxå att om jag handlar så kommer min prins kunna luncha hos mig. men jag vet oxå att jag måste ta ut pengar som jag inte har.. och gör jag det kan jag lika gärna handla hets. Handlar jag inte så blir jag ensam hela dagen..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards