Not OnTop

Alla inlägg den 20 april 2012

Av notontop - 20 april 2012 17:51

Jag anade det nästan. Men det blir burgare.

Det tycker jag är bra, lättast att fuska med ;)


Säger att jag inte vill ha någon dressing

och fuskar undan det mesta av mina pommes.

Så blir det inte så farligt.


Spec efter intag = typ 0 idag.

Ska göra den där 100kcal quick nu oxå.

Bara för att.

-

Världens finaste tjej tänkte komme hit idag.

Med en flaska vin, får se hur jag gör.

Jävla sociala liv å vara i vägen >_<

Av notontop - 20 april 2012 15:54


A - jag gör det inte för att jag tror att jag blir snygg då?!

Jag tillochmed VET att min älskade tycker om mig/min kropp

mer nu än om jag vägde tio kilo mindre.

Jag får mer än nog med bekräftelse i uppmärksamhet från män

nu så det handlar inte om det. Sån snygghet.


Jag är bara trött på att vara fet.


 och sen, din åsikt är inte en universell åsikt.

du vet, det finns faktiskt dom som inte tycker om dig,

jag vet, det känns konstigt att tänka så va?

men jag lovar, det är sant.


men som sagt, det handlar inte om att bli snygg.

sen så hoppas jag du får en psykisk sjukdom, hör av dig igen isf

så ska jag trycka ner dig lite. som ett tack för ditt försök här :D

Av notontop - 20 april 2012 12:45

Jag längtade hit honom och han kom på lunch.

Mackan han gjorde till mig ligger i kylen orörd.


Hans tjej satt vid bordet och skakade.

Hon drack sitt kaffe, vägrade annat.


Hans trasiga ansikte frågade vart min syster var idag.

Han frågade om jag skulle överleva eftermiddagen.


Han gav mig en lång sorgsen blick och sa

att han älskade mig, sen åkte han.

Ser jag verkligen så klen ut?

 

Av notontop - 20 april 2012 12:12

Klätt mig, sminkat mig lite. Satt upp håret och bäddat sängen.

Plockat undan och dukat fram hans lunch.

Men han är inte här ännu. Tänk om han inte kommer?
Ständig rädsla av att ha gått för långt och förlorat honom.

Det finns inget jag kan göra, Mia är starkare.

 

Hade han kanske älskat mig mer om jag var smalare?
Nej, jag vet att han förmodligen inte älskat mig alls då.

Men jag hade varit enklare att leva med, så kanske.

Fast jag vet ju att jag ändå inte hade varit nöjd..

Av notontop - 20 april 2012 10:34

54 dagar kvar.

Fastar från middag till middag.


collarbones.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards