Not OnTop

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Kaos.

Av notontop - 26 april 2012 11:14

Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär.


Det har varit skönt att jobba två dagar.

Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv.


Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt.

Det är otänkbart att säga att jag inte vill träffas mer.

Men det känns lika otänkbart att vi ska fortsätta som det varit.


Jag vet inte vad som ska förändras..
Allt kanske känns bättre när vi ses, när vi fått vara isär lite.

Han behöver nog mer egentid tror jag, jag har redan för mkt egentid.

och vi behöver göra andra saker tillsammans än bråka om tvn och ha sex.

Försöker vara logisk och resonlig, men det är svårt. Jag känner så mkt.

En hel del som jag inte vill känna faktiskt.


 

15% av mitt liv har jag känt mig älskad av denna man.

 
 
anonym

anonym

26 april 2012 15:18

Du är så duktig. Som kämpar på bra!<3

http://awayfromthefat.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Av notontop - 24 april 2012 10:52


Nej, som ni förstått är det kasst här hos mig just nu. Kikar på biljetter till sommarens festival för mig och prinsen samtidigt som jag tänker dom där omöjliga tankarna.   Att han aldrig mer ska styrka min kind. Att inte minnas hur hans han...

Skapa flashcards