Not OnTop

Alla inlägg den 7 april 2012

Av notontop - 7 april 2012 20:12

Jag var lite grinig tidigare för jag inte ätit. maten gick bra. sedan en hel jävla Budapest bakelse var. jag grät hejdlöst och min prins förklarade att jag passade vikten. jag skämdes ännu mer för att han avslöjade att jag vet om att jag är fet och bara fortsätter vara det. grät ännu mer och sitter ute nu och röker. hon ville ge mig vin och jag får bara ont i magen och dricker heldre sprit. fanfanfan. måste väl gå in igen.. dricka upp vinet så jag får sprit i glaset. så kan jag mensa ner soffa o säng o hela helvetet . usch nej går väl bra.. usch!

Av notontop - 7 april 2012 15:33

'jag skulle vilja säga flera saker.. men ja. du har blivit så vacker. men det får jag väl inte säga antar jag, då kan jag väl bli anmäld för sexuella trakasserier, så glöm att jag sa något. men det syns jättemkt på dig att du gått ner i vikt'

Instängd i en bil med honom och önskade mig därifrån, trängd.

Ja alltså det var inte obehagligt elr så alls, jag vet att han inte menade något sånt.

Men ni fattar, vill inte prata om min vikt.


Stötte även ihop med en gammal historia. Gift såklart.

som brukar smsa och fråga om vi ska kramas.


Jag önskar jag kunde ta åt mig, ta det som positiv bekräftelse..

Men det är inte så. Det känns bara jobbigt.

--

Åt nyss en näve flingor utifall det blir alkohol ikväll.

Även om jag inte ska dricka mig berusad så vet jag ju att det är

bäst att ha något i magen. Vad logiken i en näve flingor var..

det kan jag dock inte svara på.. x)

Av notontop - 7 april 2012 13:48

Härligt . ont i magen inatt igen. dock lite snällare än gångerna innan, men ändå så sjukt obehagligt. spydde igår och det var väl därför.. idiot lixom.. maten går dock bra. inte ätit något än idag men har gått en promenad. bortbjuden ikväll men slipper nog i princip äta. dom vet om att jag har något problem och tjatar inte alls. det bjuds antagligen kött och det äter jag ju inte. nån sillbit eller nåt :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards