Not OnTop

Alla inlägg under juli 2011

Av notontop - 27 juli 2011 21:55

Jag har inte vågat möta din blick på snart en halv vecka. Du skrattar åt allt som inte är roligt. Du tror inte på något jag säger. Jag är mest ledsen. Du säger förlåt men du vet inte varför. Det hjälper inte det minsta. Du tog mig bakifrån igår, men slutade för du fått skavsår. Vi pratar knappt. Det känns som vårat fina vi dör, jag vill inte det.Men du måste förstå, att du gör mig ledsen när du är med henne. Jag vill inte försöka laga oss innan du förstått varför vi sprack.?

Av notontop - 27 juli 2011 21:30

Äh. Jag blir inte klok på det här, jag känner lixom ingenting. Det är bara tomt. Han verkar inte ha motivation att ta mig med storm så vi stannar i detta dödläge.  Just nu leker jag med datorn och han läser en bok. Osociala till tusen, bäst för husfriden.


 

Av notontop - 26 juli 2011 11:19

Here goes.. jag har mer än en gång funderat på om det är något fel på mig. Om jag har för stor sexlust, om jag ska försöka kväva den på något vis.
Han brukar säga att han inte trodde att det fanns kvinnor som jag, med ett fånigt leende på läpparna.


Jag vet att det inte finns något som är normalt, och att jag inte behöver oroa mig. Och jag är självfallet överlycklig att jag får så bra sex att jag inte kan få nog utav det! Jag är dessutom stolt över att vara relativt orädd för nya saker, till en viss gräns, även om jag själv är dålig på att våga chansa och ta initiativ (rädd att få nej). Jag tänker att jag inte kan säga att jag inte tycker om något jag inte provat, förutom om han vill att jag ska äta bajs eller nåt, det tror jag att jag skulle vägra faktiskt ;)


Men vi har varit ett par i flera år, och har fortfarande som regel sex en gång om dagen, förutom när jag jobbar eller har mens. Han skulle vara nöjd med en eller två gånger i veckan (och även det är mycket i jämförelse med vissa har jag förstått..). Det är jag som vill, och delvis är det nog ett bekräftelsebehov, men även om jag själv inte söker bekräftelse från början så behövs inte mycket alls för att tända mig. En  blick kan räcka för att jag ska slänga mig över honom, ett ryck i ena mungipan efter en fyndig kommentar.. En strykning på ryggen? Ja, ni fattar.


Alltid kåt, eller inte långt därifrån. Nu är ju han äldre och när vi träffades hade han inte orkat varje dag, nu gör han det men gränsen går där ungefär. En gång om dagen, vill jag ha mer så får jag en halvslö pinne eller fixa det själv. :) Men jag undrar hur det vore om han orkade, skulle vi ens ha tid med något annat då? Om han hade samma sexlust? :o


Där kanske det ändå går en gräns (som han ser till att vi håller oss under), för det skulle ju påverka vardagen, om man inte gjorde något annat.. Tänk om han inte vill träffa mig mer, och jag på något knepigt vänster skulle överleva det. Skulle jag begrava mig i känslolöst sex då? Leta tag i några kkn som kunde tänka sig att sätta på mig, och sedan ägna varje vaken sekund åt att boka in sexmöten och att ligga? Hur tusan skulle jag klara mig utan sex?


Gaaaaaaaaaaaaah. Ja, jag längtar efter att ligga. Att han ska ta i mig. Även om jag avslutade ett mkt awkward telefonsamtal igår med orden 'Du, det här går inte. Puss och hej' och har inte hört från honom sen dess så är jag naiv och hoppas jag får ligga ändå. Äh, jag överlever, bara jag får komma och det kan jag fixa själv. Vi måste ses, krama ut min ledsenhet. Får jag känna mig hemma i hans trygga famn känns säkert allt bättre igen, det brukar det.

    


Av notontop - 25 juli 2011 21:45

Jobbat mycket.

Sover borta inatt med.

Ringde honom mitt på dagen, han var med henne.

Jag tänker inte svara när han ringer.


#1 Jag vill inte höra om hans dag, jag vill inte gråta mig till söms

#2 Jag vill inte berätta för honom hur min dag har varit

jag har mest gråtit, ätit och kräkts.

(jag har inte mått piss endast pga det. men det är det jag tänker på nu)


Vill inte att det ska låta som om att jag sätter mig själv på höga hästar, och gör mig viktig. Jag VET att jag inte är värd ett skit och jag VET att jag ska vara glad att han står ut med mig.


MEN jag pallar inte, det ska inte vara såhär, jag ska inte behöva palla för sånt här. En normal människa hade aldrig ställt upp på att bli behandlad så. Jag gör det eftersom jag är så trasig, men eftersom jag är trasig så känns det ännu mer än om jag varit stark.


Jag vet att för dem känns det inte så som det verkar i mitt huvud, och att jag inte behöver bli svartsjuk alls. Kanhända. Men att det känns såhär för mig, borde vara nog för honom. Sen vet jag ju oxå att i början av vårt förhållande hade jag alldeles för hög tolerans, och han verkar inte inse att den sänkts, enormt.


FAN VAD JAG HATAR DET HÄR. 

 


Av notontop - 24 juli 2011 22:53

Allt ok. Jag konstaterar om och om igen att jag är värdelös och att jag så kommer förbli, till min käres fördärv. Aaanyhow, jag tycker det är orättvist att jag ska behöva ha mens! Jag vill känna närhet, naken närhet. Utan att ha ont och fundera på läckage -.- i-landsproblem ^^,


 

Av notontop - 21 juli 2011 16:31

Nu kan jag inte ens föreställa mig att jag gått flera dagar utan att kräkas. Nu har jag samma jävla ångest som vanligt. Mina tankar handlar om hurvida jag ska dricka en kopp kaffe innan jag kräks eller inte.

 

önskar jag var smal som hon.

Av notontop - 21 juli 2011 13:08

Tittade på 'how clean is your house' eller vad det heter igår och kände verkligen att jag borde städa. Idag har jag tvätttid och tänkte att det vore perfekt om jag städade ur lägenheten i samma veva så fick jag ju superfrächt.. Men nä, har mensen och ligger mest i soffan och tycker synd om mig själv.


Känns som ångesten ligger å väntar på att få krypa fram, och om jag försöker hindra det kanske det bara blir värre sen. Mobilen är av sedan länge och nu ska jag dra ner persiennerna och lägga mig i sängen, ska bli såå skönt. Hejdå omvärld.


 


Kräktes igår, första gången sen förra fredagen. Och det var inte för att jag hade matångest, jag hade ätit fel. Magen var jättesur och jag hade halsbränna, behövde inte ens stoppa ner fingrarna. Känns fail ändå. Men man får misslyckas, att låta bli att kräkas i fyra dagar är mer än fyra timmar!

Av notontop - 20 juli 2011 11:36

 

Kan inte jag oxå få drömma att jag jagas av ett monster eller att jag faller ner i svarta oändliga hål och sånt? Inatt drömde jag att jag kom på honom när han klämde henne på brösten. Hon reagerade inte så värst mycket, pratade på som inget. De pratade om sitt gemensamma barnbarns dagisverksamhet, som att det var det allt handlade om, att det var färför han grabbade henne.


Hatar att vakna och vara ledsen. På riktigt funderar jag på att undvika att prata med honom idag, enbart för att det där gjorde mig så nedstämd. Jag skulle kräva alldeles för mkt av honom om vi pratade, göra det till hans ansvar att få mig glömma drömmen. Om jag sa något skulle han bli arg och känna sig anklagad.. men att ignorera honom är ju inte alls schysst. äsch, fan!


Ja jag tänker för mkt.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards