Not OnTop

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Måndag.

Av notontop - 23 april 2012 08:58

Hoppar över vägningen idag.

Blev kvar på jobbet så sent att jag har både druckit en

dietdrink och en kopp kaffe innan jag kom hem till vågen (5dl).

Tror ändå inte att den hade visat snälla siffror idag igen :P


Dagen fullbokad, känns bra!
Ingen tid till att frestas <3

Kalas ikväll dock, men det har ju gått bra förut!

 

 
 
Olle

Olle

23 april 2012 10:33

Sv: Ja det ska dom ju! Ibland önskar jag att jag var frisk pga sånt. Eller bara att det inte hindrade mig så mycket från att göra saker.

http://ciggaretterochkaffe.blogg.se

 
Olle

Olle

23 april 2012 12:31

Sv: Det var väldigt fint sagt. Det är väl klart att det kan ordna sig iallafall. Frågan är bara om det gör det. Jag brukar också tänka att saker och ting ordnar sig för det gör dom ju till slut. Men det känns som att vissa saker bara är som dom är. Pappas tjej KAN verkligen inte ändra på sig och det är hon som är det stora problemet. Är man så trångsynt och har så lite självinsikt som hon har går det nog inte att bota. Människor över lag är så jävla dumma och jag blir så less på det.

http://ciggaretterochkaffe.blogg.se

 
Nathalie

Nathalie

23 april 2012 14:34

Ja jag kan bara hålla med! :D Du verkar vara en himla fin person och sånt lyser igenom så du är bombis supersnygg ;)

Tack detsamma! Hoppas du får trevligt på kalaset! :) Kram <3

http://thinforinfinity.blogg.se/skyddad

 
Ghost

Ghost

23 april 2012 17:48

sv. Tack så jättemycket! Det är kaos i mitt huvud just nu av alla snälla kommentarer, själv tycker jag att jag ser ut som fan, även fast jag faktiskt blev nöjd med bilderna (det måste jag erkänna, jag la ju upp dem). Tack igen, slår vad om att du är hundra gånger smalare och finare!

http://ghosts.devote.se

 
Sara

Sara

23 april 2012 19:38

Sv: Tack! :D

Ne, jag vet inte hur jag ska tackla dom kommentarerna från min pojkvän. Visst, han tycker jag är jätteduktig som har gått ner så mycket men å andra sidan vet han ingenting om hur jag har gjort, min äs eller om bloggen. Det är så himla svårt eftersom jag vill gå ner mer men jag tror jag ska göra som dig, alltså trimma kroppen för då kan jag skylla på det. Tack! :)

http://wannathinlife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Skapa flashcards