Not OnTop

Alla inlägg under december 2011

Av notontop - 30 december 2011 21:28

Jag tänkte på döden ikväll.

Jag är så ledsen och besviken på mina vänner

(om de bör kallas för det) och på min familj.

Skulle bara vilja bort från allting.


Det är så svårt ibland att tänka att det blir bättre,

jag vill se hur det blir när jag gått ner mer i vikt

och jag vill se när jag och älsklingen får ha vårat liv ifred.


Just nu tänker jag mest på de som utnyttjar mig

och på hur jobbigt det kommer bli i morgon,

kommer träffa en filur som jag har väldigt svårt att hantera.

Han har även blockat mig på facebook, DET gör mig inget,

me det är ju ett tecken på att mina tankar om honom inte undgått honom.

Suck.

Av notontop - 30 december 2011 19:22

Åh jag skulle vilja äta något.

Men jag vet inte om jag faktiskt är hungrig eller om det är något annat.

Jag åt middag igår, sedan ingenting på hela dagen idag förutom middag som jag spydde upp direkt.

Hu. Vet bara inte vad jag ska äta.. som jag kan behålla. Frysta bär kanske.


Nä lutar väl mer åt något snask.

Kommer må dåligt och spy upp det oxå.

och tänka hela dagen i morgon på att jag kunnat väga mindre om jag låtit bli.

Av notontop - 30 december 2011 18:02

naken och nyspydd såhär på eftermiddagen.


Ett bmi på 24,2. Min vikt börjar på en sexa!!
Det kan ju inte ha hänt sen högstadiet nåt tag.

Nä jag vet inte, vågen har alltid skrämt mig.

Men jag gissar på ungefär då. Eller gymnasiets första år.


Det här är så underbart <3

Igår hälsade en gammal vän på mig, hon sa redan innan

hon fått av sig ytterkläderna "har du gått ner i vikt?"


Idag var jag till en bekant och kunde leka med hennes bebis

obehindrat utan att tänka på hur fettet svällde runt mig.


1,5månader sedan jag bestämde mig.

Hela den här tiden som jag mått så illa över mig själv

har de här känslorna varit bara sex veckor bort..

Obegripligt.


Nu är jag bara förvirrad. Mål?

Jag vill inte ha 'gå ner i vikt' som mitt mål

för det låter farligt. Då kommer jag aldrig bli nöjd.

Jag vet helt enkelt ingenting!

Funderar på att sätta 63 som nytt mål.

Att hamna nånstans mellan 60 och 63 kanske på lång sikt?


Haft slut på mina neurokan nu över jul och trippat runt

på tå för att inte göra något jag ångrar..

Fick nya med posten idag, skönt.

Av notontop - 30 december 2011 13:06

vet inte vart jag är på väg. vill han ska säga

Av notontop - 28 december 2011 14:58

Jag kommer i mina snyggjeans.

Enough said. Enough said.


Av notontop - 28 december 2011 11:23

Läste hos en om den appen, så jag

skyndade mig att skaffa den jag med.

Gillar den redan!! =)


70,90kg i morse.

Av notontop - 27 december 2011 17:13

Idag var första morgon invägningen här hemma.

71,00kg. Känns ok.


Nu är jag lite smått förvirrad över vart jag är på väg

men det visste ni väl redan.

70 var ju målet men jag känner att det inte räcker.

Samtidigt är jag rädd att sätta ett nytt mål som jag

kanske inte kommer att nå.


Lite självförtroende har jag ändå fått av att klara det här.

Och jag är oxå rädd av att fortsätta utan att sätta ett mål

och då bli för duktig på det här och bli utmärglad.


Jag försökte mig idag på att äta själv.

Har fryst mango och tycker det är gott så åt 70g av det till

frukost/lunch idag och behöll. Ska äta middag ihop.


Allt känns ändå ok nu när jag inte har någon panik med nedräknande

av dagar och en målvikt. Jag har gett mig själv lite semester iom

helgerna. Inte för att jag egentligen tagit semester från det här..

Men jag har inte lagt så mkt energi på att fundera..

Åh usch. Ska sluta älta.

Av notontop - 25 december 2011 22:50

Jag är rätt nöjd. jag vägde 70kg på julafton och kom i klänningen. gick efter syster på maten och tog hälften av vad hon tog. låg sedan dubbelvikt på övervåningen och hade sjukt ont i magen. sen när tomten kom och det blev stoj och stim spydde jag upp lite och mådde bättre. idag var det oxå släkt mat men direkt efter åkte jag hem och hade en riktigt skön spya. en sån man inte behöver kämpa för utan det går av sig själv <3 well har over 300 olasta inlägg på bloglovin så jag vet inte hur era jular har varit men hoppas det gått bra.

Skapa flashcards