Not OnTop

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Svar;

Av notontop - 20 april 2012 15:54


A - jag gör det inte för att jag tror att jag blir snygg då?!

Jag tillochmed VET att min älskade tycker om mig/min kropp

mer nu än om jag vägde tio kilo mindre.

Jag får mer än nog med bekräftelse i uppmärksamhet från män

nu så det handlar inte om det. Sån snygghet.


Jag är bara trött på att vara fet.


 och sen, din åsikt är inte en universell åsikt.

du vet, det finns faktiskt dom som inte tycker om dig,

jag vet, det känns konstigt att tänka så va?

men jag lovar, det är sant.


men som sagt, det handlar inte om att bli snygg.

sen så hoppas jag du får en psykisk sjukdom, hör av dig igen isf

så ska jag trycka ner dig lite. som ett tack för ditt försök här :D

 
 
anonym

anonym

20 april 2012 19:06

BRA SVAR!!

http://awayfromthefat.webblogg.se

 
Ellinor

Ellinor

20 april 2012 22:27

Förstår att du tog illa upp av kommentaren, men jag tror inte att hans tanke var att trycka ned dig utan att det var mer en frustrerad kommentar från någon som sett alltför många tjejer banta.. Vi ätstörda vet ju att det finns så mycket mer bakom smallängtan, men för den utomstående är det inte alltid så lätt att förstå..
Kramar

http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se

 
Ingen bild

A

21 april 2012 12:46

Det var inte meningen att du skulle ta illa upp av min kommentar. Jag ber så mkt om ursäkt om du tog det så. Den var ju inte riktad direkt till dej, utan till alla som befinner sej i din situation. Ellinor har rätt i det hon skriver; jag tycker att det är hemskt att se alla tjejer och killar också för den delen, som mår så dåligt! Anledningen till varför jag uttryckte mej som jag gjorde, var att jag faktiskt tror att många av de som har ätstörningar eftertraktar att se så smala ut. Varför lägger de annars upp alla dessa hemska bilder??? Om de inte tycker att det är snyggt, borde de ju ist bli rädda och äcklade av dem?
Jag vet att anorexia är en sjukdom som sitter i hjärnan, en mycket hemsk sådan, som är väldigt svår att ta sej ur. Jag har själv sett den på VÄLDIGT nära håll och jag vet precis vad det handlar om.
Det gläder mej att din man tycker om dej som du är, varför inte vara nöjd med det då? Jag vet, det är inte så enkelt. Du har ju flera ggr skrivit att du vill ha hjälp, varför inte söka det då innan det är för sent?
Återigen vill jag be om ursäkt. Det var inte alls min mening att trycka ner dej. Jag följer din blogg i hopp om att en dag få läsa att mår bra igen och är nöjd med dej själv precis som du är.
En sak till; jag är inte en "han", utan en mamma som månar om alla er unga tjejer och killar som mår dåligt.
Kram på dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Skapa flashcards