Not OnTop

Alla inlägg den 9 april 2012

Av notontop - 9 april 2012 17:00

Ni måste ju tro att jag är hemsk mot min prins, och att han är hemsk emot mig och att vårat förhållande är sjukt dåligt. Men egentligen är det helt fantastiskt fint och underbart, men det är ju inte då känslorna exploderar och man måste skriva av sig.


Vi satt hemma hos honom och hade det så fantastiskt mysigt, riktigt mysigt.
Vi båda ville väl kanske ha lite mera mysigt och då måste vi byta spelplan.

men jag ville åka hem först och att han kom efter sedan,

men tyckte det var lite för genomskinligt att säga högt så att alla hörde.


Jag klev ut på hans bro och bad honom följa med. Han skrattade och sa att

han skulle ner i källarn och hämta lite grejjer först. Jag sa nej.

Följde efter honom in och sa nej nej nej och att det blir fel.

Följ med mig ut så vi kan prata. Han springer ner i källarn.

Jag lackar ur och går ut och tar min bil och åker hem till mig.

Hinner vara hemma i två minuter innan han står och bankar på.


Som alla tjaffs är det störtlöjligt egentligen. Men ändå!
Han tycker att jag var otydlig och jag tycker att 'vafan jag sa ju?!'


Själva grejjen var att om vi skulle ha det lite mer mysigt hade jag velat duscha

innan, och jag gör heldre det ensam hemma. Men senare handlade det ju

mer om att det inte går att nå fram till honom ibland och att han inte lyssnar

än själva grejjen att jag ville duscha..


Nu håller han på med mitt avlopp. Vilket jag tycker är äckligt att han gör

åt mig, det är ju mitt äckel och det borde jag väl ta reda på själv.?!

Lite irriterad över det med. ska ta mina piller nu tror jag å försöka lugna mig.


För som sagt är det världens finaste karl jag har. Ur en annan synvinkel så är väl läget såhär

jag har varit arg och skällt, och nu rensar han mitt avlopp? haha <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards