Not OnTop

Alla inlägg den 12 april 2012

Av notontop - 12 april 2012 21:13

Vadfan ska jag svara på det? Hemligheten bakom att gå ner i vikt. hoppa rakt ner i förtvivlans djupa avgrund? Ägna mig åt självhat och passionerad kcal-besatthet? Äh jag tycker att mina smala vänner inte behöver veta det, de kan vara lyckligt ovetande om den hemligheten. btw så saknar jag nog bloggvärlden. min viktminskningskurva stannar av, mia har mig snart fångad igen för jag tillåter mig för mkt och det ger mig ångest och även nästa beslut fattas helt fel. nej jag saknar ER!! <3

Av notontop - 12 april 2012 13:21

Jo det ordnade sig väl igår.

Jag hade dragit igen dragkedjan över mina läppar när jag kom till honom

för det var bara hemskheter som jag inte menade på väg ut ur min mun.

När vi ätit och jag visste att kvällens största prövning var över så lättade

humöret lite och vi spelade hög musik och låg på hans säng och kramades

och pratade om allt mellan himmel och jord :)


Så småningom kände jag mig som en helt ny människa, och klarade av att

be om ursäkt för hur jag varit innan! Jag blir verkligen en helt annan person :(

Resten av kvällen var jag en fin flickvän, som ställde upp och hjälpte honom

med saker han behöver få gjort, det kändes brabra!


Idag bjöd jag hem min påsklediga syster på direkten när jag vaknade och

bad henne stanna hos mig tills jag åker till jobbet. Hon blev lycklig och

jag kan inte ha några dumheter för mig. Mia kan inte komma hit då.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards