Not OnTop

Alla inlägg den 22 april 2012

Av notontop - 22 april 2012 12:57

Nu är jag sådär på gränsen till att bara vräka i mig tills jag spyr.

--

Inbillat lugn som skenmanöver jag har kokat mig en kopp te som jag

sitter med nu. Hoppas hjärnan hinner lugna sig.

Reservplanen är en dusch efter det här.

-

Jag har inte råd med några dåliga dagar.

-

Edit; det blir ju inte direkt bättre av att min honey ringer och frågar om vi ska ses

för lite myspys eftersom jag jobbar ikväll. Vi var oense igårkväll och i morse så blev inget.

Jag sa sure, kom hit nu direkt! Jag hållde precis på göra det sista på hans favoritbakelse.

Tänkte att det blir perfekt. Han velade och ändrade sig till att han kanske kommer senare.

Om nån timme eller så. Jag sa att det inte funkar, blir mkt sämre och blir dumt.

Jag önskar min åsikt hade någon betydelse någon gång.


Nu sitter jag skitlack. Varför skulle han ens fråga om han inte ville?
Få bekräftelse att jag fortfarande vill ha honom?
Så han kan ha mig springandes efter eller?
NEJ jag går inte med på det. Det blir då fan inget ligga!

Av notontop - 22 april 2012 09:51

-0,2kg. 52 dagar kvar och 4,05kg kvar.

~~~~~~~~

Hade väntat mig mkt sämre på vågen, igår var ingen bra dag.

Så känner mig riktigt nöjd med det faktiskt

Allt annat är väl skit, så tur att något går min väg.

Glad ändå att det är vågen som är snäll just nu.

 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards