Not OnTop

Alla inlägg den 17 april 2012

Av notontop - 17 april 2012 19:36

Så jävla taggad av att jag KAN springa :D

skulle vilja springa igen NU och cykla.. massor!

Men tänkte vara 'smart' och inte köra slut på mig så

jag kanske kan köra mer än i typ tre dagar..

alltså ta det lite lungt.. det är nog bra.

Av notontop - 17 april 2012 10:38

okej.. bra!

Ramla inte av stolen nu bara.

Jag har sprungit!


Cyklade mina 2km till stallet och lagårn
SPRANG (jaja, joggade mest och gick lite) 2,5km på spåret där

Skötte om kor och hästar och cyklade hem igen.


Jag som inte orkade springa hundra meter förra sommaren.

Seriöst så gjorde jag inte det. Jag var FÖR FET.

Jag har ALDRIG kunnat springa.

Slutade vara med på idrotten i mellanstadiet lixom.


Åh det kanske inte går att förstå.. men jag är lyrisk.

Kanske tillochmed kommer våga springa igen??
Hittade bästa kompisen i en hund iaf som följde med som trygghet.

Kan alltid prata om hur söt hen är om man träffar nån ;)


HEJJA MIG! =)

Av notontop - 17 april 2012 08:53

Jag vill träna. Men det största hindret är alltid.. att gå utanför dörren.

Rädslan av att träffa någon man känner, paniken. Det blir aldrig av!

Jag har ju haft planer på löpband, men min prins säger ifrån.


Har ni tips på andra hemma-träningsredskap? Vad som helst!
Tänkte köpa typ hopprep och rockring.. sånt!

Snälla, råd och tips. Gärna sånt man kan stoppa in i garderoben.. (A)

 

Av notontop - 17 april 2012 07:40

Du håller ju på försvinner! <3


Men det är så lätt att fastna i att lyssna på ord från människor.

Så lätt att tro på att jag fortfarande är 'duktig'.

Men sanningen är ju att jag inte alls fortfarande går ner i vikt.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards