Not OnTop

Alla inlägg den 12 december 2011

Hm.

Av notontop - 12 december 2011 18:30

Igår frågade jag honom om han inte skulle sitta sällskap med mig

och kika på när barnet hade träning inne i stan ikväll. Han nekade.


Han ringde nyss och hade varit in i stan. Och inte joinat mig?
Ja jag tycker det är jobbigt.


Han frågade om jag ätit. Jag svarade inte.

Han sa att han skulle komma sedan. Får se.


Jag behöver ingen mat ikväll. Det går bra ändå.

Ska dricka lite vatten istället.

Av notontop - 12 december 2011 18:04

På tv nu.

Av notontop - 12 december 2011 14:49

Idag har jag ätit en knäckebrödsmacka och fem smågodisar.

Nu vill jag bara gå iväg och kräkas. Men det går inte.

Fina barnet är här och jag måste vara glad och sådär.

Går inte så bra. Ångestätermiginifrån.

Av notontop - 12 december 2011 11:17

Min älskade har en vän, jag har nämt honom förut. Jag klarar inte av honom, för han är en idiot. Han har sina problem och det är synd om honom. Men jag tycker ändå inte att man får bete sig hur som helst. Jag skulle säga så mkt elakt om han provocerade mig till att prata. Hur ska man hantera det?

Av notontop - 12 december 2011 10:45

Det var i slutet på julbordet igår som det helt enkelt inte gick längre.

Det började pratas om snittvikt på alla deltagare på julfesten.

De övriga diskuterade fram o tillbaka, betraktade alla en efter en.

Jag ville försvinna. Det resulterade i att jag fick sluta klösa när

jag kände att det blev blött. Blodigt. Jag trodde inte jag rivit så hårt.

Fan.

De kom fram till att vi hade snittvikt på 70kg.

Det kändes inte alltför hemskt.

Nu handlar det bara om att han inte får bli alltför besviken

på mig när han ser min hand.


Och just, det handlar fortfarande om att väga 70kg.

Jag kanske inte når dit på julafton, och det är ok.

Men jag tänker fortsätta sikta på det. Det känns bra.

Det handlar oxå om att jag nu ska gå och kräkas lite.

Av notontop - 12 december 2011 08:25

Vaken massor inatt. vill inte hem och väga mig.

Skapa flashcards