Not OnTop

Alla inlägg den 15 december 2011

Av notontop - 15 december 2011 21:01

hur kan man väga ETT KILO mer efter att ha ätit??

säg att det är vattnet? drack två glas vatten, två medelstora potatisar, paprika och en panerad fisk petade bort lite av paneringen men åt annars allt. hur kan det bli ett kilo? huu. undra vad jag väger i morrn.


nu är jag dessutom övergiven.

han är såå långt bort som i sängen flera meter bort.

Av notontop - 15 december 2011 18:04

Jag är en slav under tvtablån.Idag har jag druckit lite vatten med mina piller.That's it. Inte ens kaffe.

Av notontop - 15 december 2011 10:22

40min innan hon kommer hit och NU börjar tankarna. Jag hinner ta en fika, och sedan spy. Kanske lika bra att göra det redan nu så jag slipper stressa å andå göra det om en halvtimme >_<

Av notontop - 15 december 2011 09:21

Jag spydde inget inatt så gruvade mig fram till nio innan jag vägde mig.

72,85kg. Trots middag igår. Sedan beslutet är det -7cm runt magen.

En bra morgon för min ouppnåeliga önskevän Ana.


Jag gjorde klart för tjejen som ska hit mitt på dagen att det inte skulle

serveras någon lunch.

Skapa flashcards