Not OnTop

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av notontop - 16 februari 2012 22:19

Kommer på mig själv att tänka 'vad ska jag göra idag' och göra planer.. det hände aldrig förut. jag hade inte tid till annat än äta o spy för att jag var så värdelös och bara åt och spydde. ond cirkel. jag tar mig ur sängen på mornarna utan att behöva trösta mig med att jag snart kan lägga mig igen och sova bort hela dagen.. jag kan ligga på kvällen och känna mig NÖJD med dagen. jag har inte ätit för mycket och vågen har visat snälla siffror och jag vet att jag kommer börja morgondagen med att se vågen le mot mig.. just nu vet jag att jag inte får ett leende av vågen i morgon men det gör inget, jag tar igen det inom några dagar. ryggen gör så satans ont och jag googlade, dumt. kul om bakterierna sprider sig till blodet. tror i perioder att jag ska svimma av, men det ordnar sig väl. tänker istället på att. jag är sån annan människa än för ett halvår sedan.. jag trodde inte jag kunde :) hejja mig, vore drygt om det skulle bli en uvi som knäckte mig..

Av notontop - 16 februari 2012 06:36

Jag berättar för mina två närmsta vad som varit fel med mig

och de berättar i sin tur vidare till nästa led..? vad sa du?

Jag slutar aldrig förvånas. och ni kanske inte tycker det verkar så

eftersom jag nog är rätt öppen här o på helgon..

Men jag kan tycka att en UVI inte är något bekanta o släkt behöver få veta?

Visst, en UVI är väl inte så pinsam, men ändå..


Jaja nog om det.

66,55kg idag?!
Trots att jag åt både en bulle o en muffins igår

-0,35kg <3

Sitter nu mer frukosten och mina 50g lättkeso och två smulade finncrisp.

Det växer i munnen, det känns som för mkt. Älskar det!
Nu har jag 'bara' kaffet, teet, läsken och frukten kvar.

Men magen känns redan full så får väl se vart det stoppar =)

Nej fy skäms, allt ska i så jag inte blir hungrig sedan :P

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards