Not OnTop

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av notontop - 22 februari 2012 18:29

Nu har min prins kommit hit och står i köket och lagar mat.

Jag ville inte vara med mer eftersom han bara pratade om

hur glad han var åt att ha träffat sitt ex idag. (nåja, nåt sånt)


och jag tänker att jag ska hålla mig undan för att inte

bli både ledsen och arg när han tjatar på om det

och förstöra hela kvällen..


Skönt att han är här och ikväll vill ju jag ha en bra kväll

och jag vill kramas. Och ha mysigt..

 

Av notontop - 22 februari 2012 13:42

Tagit mig igenom del ett av ensam-tid idag :)

Gick bra. Sov, kollade bloggar och städade.


Har sällskap nu i några timmar, skönt!

Av notontop - 22 februari 2012 10:53

Ätit så mkt nu till frukost att det inte får bli något mer innan middag.Så dår är det bestämt, istället för att vara matt och vaken utan att orka göra något annat än äta så kryper jag ner under täcket. Jag får väl ligga vaken inatt o spela wordfeud..

Av notontop - 22 februari 2012 10:16

Min ekonomi dansar inte direkt balett.

Jag ligger faktiskt rätt många kronor minus.

Lite på bank-kortet och lite hos klarna.

Sparkontot är tömt på sina 3000:-


Jag menar jag har ju ett jobb.

Jag kan vara ganska säker på att ha fortsatt inkomst.

Och det är ju ingen brådska att betala av något av de ovanstående.

Skulle det bli avbrott i inkomsten så skulle jag få låna utav min prins

till att betala hyra och sånt annat viktigt, ingen tvekan om det.

Så jag har direkt ingen panik, det löser sig.


Men det ligger ju ändå som ett moln över mig.

och jag vet egentligen inte varför det har blivit så.

Det kan vara alla jäkla julklappar och julpaniken.

Men det suger oxå rätt hårt att det inte ordnat sig än

eftersom det är två månader sedan jul.


Och nu när jag försöker äta vill jag inte behöva slåss

med tankar om att jag spar pengar på att svälta..

Jag får väl trösta mig med att jag iaf inte spyr ut pengarna igen.

Av notontop - 22 februari 2012 09:04

ache: jag lyckas inte kommentera o svara i din blogg :/


Men det gick bra att vara själv igår.

Jag gömde mig vid datorn och fixade naglarna

så jag inte kunde göra så mkt annat :)


Vikten idag var väl ingen höjdare..

men det kan väl inte alltid vara fest när man väger sig.

Så trött idag så funderar på att lägga mig igen.

Har ändå inget bättre för mig.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards