Not OnTop

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av notontop - 9 februari 2012 10:30

Min bästaste fina flicka tycker nog inte om mig längre. Inte som hon gjorde förut iaf. Jag vet inte varför. Jag tänker att hon känner att jag ljuger för henne, hon kanske är orolig för mig eller så är hon avundsjuk. Jag vet inte, men jag hatar att känna hur hon glider iväg från mig <3

Av notontop - 9 februari 2012 09:08

Jag förstår egentligen inte varför, men jag tackar och tar emot.

Allt har kännts lätt denna morgon trots att jag spydde igår :)


Äter frukost för fullt nu, tog en paus för att den ska räcka längre.

Jag äter 1dl lättfil och ½dl musli och ett äpple.
Dricker te och kaffe i massor :)

Hade tänkt slippa spy och slippa vilja hetsa sen så det här blir nog bra.


Jag passar på att njuuuuta av den här känslan för det är inte ofta

som jag får känna den! Blir ännu gladare av att märka att jag är glad.

weeii <3


Det kan vara att de senaste dagarna skuggats utav jobbiga karlar

som idag känns som bortblåsta, well isf var det värt det! :)

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards