Not OnTop

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av notontop - 24 februari 2012 13:27

Klarade inte ens av att handla på vanliga affärn idag..

Jag var 'tvungen' att åka 2mil bort för att handla.

Det kändes som att alla stirrade på mig ändå.

Inte minst kassörskan.

Minikeso, kvarg 0,2% sötningsmedel pepsi max..

Lassades upp på bandet med frukt o grönsaker

tog ett paket cigg och tänkte 'hon har redan listat ut'.


Det var den mest patetiska handelskasse jag någonsin haft.

Inte ens ett paket mjölk, ingenting vanligt!


Såg en tjej som gav mig ont i magen.

Hon såg ut som jag kände mig där i affärn.

Samma hållning, bister uppsyn, nästan rädd.

Hon travade skyggt runt alla där inne och letade

nästan panikartat bland läsken.

Hon hittade pepsi max, kastade det i sin korg

och gick till kassan.

Önskar jag hade kunnat se vad hon hade handlat mer.

Stackars flicka.

Av notontop - 24 februari 2012 12:24

Tror det är stress. Varit stressigt idag ändå.

O nu har jag tvättstugan.. känns som det var mer än jag pallade idag.

Blir nog bara att tvätta det nödvändigaste..


Vill bara gå och spyyy.

Av notontop - 24 februari 2012 08:44

Det känns än så länge som en god sådan.

Jag tänker äta både lättfil & musli och ett äpple.

Vill inte bli hungrig sedan.


Ska vara med min väninna, som vanligt lurar jag på

att öppna upp mig men vet inte, blir väl inget..

Hoppas jag slipper typ fika och sånt iaf :)

Ovido - Quiz & Flashcards