Not OnTop

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av notontop - 19 februari 2012 22:50

Köpa magert smör och skeda över i bregottburken för att pojken inte ska bli irriterad.. får väl se om han säger något.. sjukt. och jag tänkte inte ens på att det var något konstigt medans jag gjorde det. heh. bara på att jag kunde äta mackor med mindre kcal.. även om jag helst undviker dem helt så känns det kanske bättre de gånger jag inte kommer undan :)

Av notontop - 19 februari 2012 18:22

Blir snabbmat till middag efter en spontan roadtrip.

Jag är SÅ glad att jag inte satt med mat/spyor till midjan

när det blev en sådan, väldigt glad :)


Snabbmaten gör mig ingenting.

Vågen är så snäll på mig ändå.


Jag försökte googla häromdagen på antibiotika och viktpåverkan

om det är därför. Men jag antar att kroppen mår krasst och därför

går jag ner fast jag inte känner att jag svälter.

Kanske går upp lite sedan, men skitsamma. Egentligen.

Jag måste tänka att det är skitsamma! SKITSAMMA!


och hörni! jag undvek en hets idag. eller sköt iaf på den.

till en annan dag.. heh. jag är STOLT! kärlek till er <3

Av notontop - 19 februari 2012 13:41

Men just nu är det tur att tiden är knapp.

Jag vill bara springa till affärn och köpa chips.

I'll tell you why.


Min mobil ringde. Det är hans ex's nummer. Jag tänkte VAFAN.

Svarade ändå. Hans dotter som lånat hennes telefon *pheew*

Hon måste ha tag i pappa. Som är på jobbet.

Jag ringer dit o frågar efter honom. Dom frågar om jag är exet.

Jag morrar till och säger nej. Jag kopplas fram till honom. Ber honom ringa dit.


Jag gjorde rätt, åt alla. Stolt.

Ja kanske ingen större bedrift.

Men jag är ändå stolt.

Av notontop - 19 februari 2012 12:52

Jag erkände för honom. Hur svag jag var.

Jag sa att om jag åkte hem då så skulle det sluta

med att jag nittio minuter senare hängde över toaletten.


Han hejdade sig, sköt upp sitt jobb lite och gav mig en kvart.

Vi pratade inte om det, utan vi bara var. Tillsammans.

När jag skrev innan kunde jag bara tänka att det inte var någon ide att kämpa.

När jag senare åkte hem så var det istället att det är bättre att hålla sig till rutiner.

Sånt som funkat vardagar den senaste tiden.


Jag kokade te, satte på kaffepannan, fyllde ett glas med kcalfri läsk och skar upp ett äpple.

Parkerade mig i soffan, startade favoritfilmen och försökte behålla lugnet jag funnit med honom.

Jag känner mig fortfarande tillfreds och är så stolt!

Jag tänker dock inte svara på några kommentarer, läsa era bloggar eller nåt.

Jag känner mig inte så säker, skulle säkert triggas igång.


Vägde mig när jag kom hem. Lägsta vikten någonsin, igen.

Lägre än i fredags, det hjälpte nog oxå lite :)

Efter frukost 66,3kg. Hejja mig!

Av notontop - 19 februari 2012 11:10

Sitter hos honom nu och är livrädd. ja har inte kunnat väga mig sen i fredags. det är ganska precis två veckor sedan jag hade en ordentlig hets. har ätit frukost hos honom, vitt bröd min största fiende är vad som bjuds här. han ska jobba några timmar på eftermiddan. jag vet inte om det är nån ide att kämpa emot mia hon vinner ju ändå.. :(

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards