Not OnTop

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av notontop - 7 februari 2012 23:36

Mycket annat att tänka på ikväll så mia håller sig på avstånd (peppar peppar). Inget direkt jobbigt, tänker på den här karln ganska oskyldigt. har beslutat att det är ok eftersom det känns ok. jag hade tyckt det var ok om det 'hänt' min prins :) och jag har berättat.. jag förstorar upp det men jag är medveten om vilken skitgrej det egentligen är :) själv tänkte jag på honom när jag valde kläder innan som ni såg.. undra om han hade några tankar på mig. lite bus. jag vill inte mer än så och jag tror att han oxå är lite nöjd och får nån bekräftelse av mig även om han ber om mer. hoppas hans fru fick en rejäl omgång ikväll, det är hon värd. undra om hon vet, hon kanske tänder på det.. vem vet? :p nej nu blir det godnatt :)

Av notontop - 7 februari 2012 21:30

För att jag inte hatade hans fot på min. jag har pojkvän och han är gift. hans fingrar borde inte ha rört mina och hans hand borde inte ha landat på mitt ben. tackar högre makter för att det inte blev mer än så. Men jag tror inte jag låtit det blivit mer heller. inte ens om vi hade varit ensamma. det finns väl inget fel i att vara attraherad av varandra.. och nånstans känns det ok med lite bekräftelse, det är väl vad det var :)

Av notontop - 7 februari 2012 17:56

For all the wrong reasons - i don't get me.

Av notontop - 7 februari 2012 11:49

helvete. seriöst, hatar smartphones just nu.

man trycker och skriver och skickar,

och den skickar till fel.

Jag dubbelkollade ju för tusan.


Härligt. Lyckades riktigt bra.

Min chef, min farfar och mitt för honom hemliga förhållande

lyckades jag dra upp. fan!!


SÅ dålig. Ångest.

Vill krypa in i ett hörn och försvinna.

idiot.

Av notontop - 7 februari 2012 11:14

Insåg just att med sötningsmedlet

kan jag dricka mitt te som jag vill ha det.

Sött.


Middagen igår gick bra.

Jag är så glad att han lät mig hålla mig undan

ifrån köket tills vi åt <3


Såg 66kg på vågen i morse, men trodde inte på det

utan vägde om och då stod det 67,45 ist.

Tråkigt. Men vad annat kunde jag vänta mig

efter både lunch och middag? =P

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards