Not OnTop

Alla inlägg under februari 2012

Av notontop - 10 februari 2012 15:49

Det blev en lång dusch oxå.

Mitt avlopp till duschen är helt uppfuckat. Har varit sen jag flyttade in.

Om något så har det förvärrats. Det rinner typ inte undan något vaten alls.


Idag stod jag i mitt uppblåsbara fotbad och duschade. Eller ja.

Hoppade i och ur. Stod bredvid tills golvet var fyllt.

Hoppade i fotbadet och duschade tills det var fullt.

Tömde det i toaletten och duchade vidare tills golvet var tomt igen.

Då fyllde jag golvet en gång till.


Omständigt, javisst!

Men ändå skööönt med en såpass lång dusch.

--

Ja om jag hade vågat så hade jag ringt vaktis, men nä.

Jag har inte heller tummen mitt i handen och kan rensa själv på jobbet

hos min prins och där jag bodde hemma. Men här har jag ingen aning.


och nej jag fyller inte golvet mer än vad som är okej.

inte över några tapetskarvar, tröskeln eller golvkanten vid handfatets fot.

utifall nu någon brydde sig ;)

Av notontop - 10 februari 2012 14:35

Logga in på helgon och läsa gamla dagböcker.

Jag är så arg på mig själv för vad jag stod ut med förut.


Vi träffades under en period i princip ALDRIG före nio på kvällen.

Han hjälpte sitt ex att renovera sitt nya ställe.

Han var trött som ett as jämt och jag fick i princip inget alls från honom.

Nu pratar vi inte nån vecka utan snarare år som det här pågick.


Jag är stolt över att satt ner foten säkert hundra gånger och att han tillslut

lyssnade och ändrade på allt och spenderade mer tid på henne.

Jag är så ledsen att han fortfarande inte ser det som något fel det

han gjorde för henne då, fast det är helt sinnessjukt.

Jag HATAR det.

Av notontop - 10 februari 2012 14:16

Well nu är jag klar för idag.

Såhär länge klarar jag mig själv.

Han jobbar två timmar till.

What to do?


Tackar mig själv att det inte finns någon hets hemma.

Kommer på att jag har glass.

Vill redan kräkas.

Funderar på att äta något vettigt.

Har inte den blkaste om vad det skulle kunna vara.


Ingen ide om jag ändå ska spy.

Haft fötterna i fotbad en timme och njutit av det.

Det har varit bra, men hur ska jag nu göra för att behärska mig själv?
Suck. Att jag inte ens ska klara av att vara ensam.

Känner mig sämst sämst sämst.

Och så vill jag kunna vara fin mot honom.
Som det känns nu har jag dåliga odds för det.

Av notontop - 10 februari 2012 13:21

Telefonen ringer stup i ett. En bekant kille som ringer.

Inte min vän egentligen, utan en väns vän.

Tycker bra om honom, han är schysst.

Lätt en av de jag skulle kunna prata med.


Men jag har bil m dragkrok och han ska flytta i helgen.

Jag vill inte hjälpa till. Fy vad skamset det kändes att skriva.

Han har aldrig hjälpt mig med något.
Mest för att jag aldrig bett honom om något.

Jag vill klara mig själv. Han skulle hjälpa mig om jag bad om det.


Jag vet inte ens om det är det han vill.

Men det brukar vara sånt.

Att han behöver nåt.

Endast då han ringer. Man slutar svara efter ett tag.

Jag lovar.

Av notontop - 10 februari 2012 10:33

Nu sitter jag och drar ut på förmiddags-mellisen.

Mitt andra mål för idag och efter detta är jag ändå

unde 150kcal.

Funderar på att belöna mig med två småkakor

men det känns ju onödigt. Men samtidigt

kanske dom gör att jag kan sköta mig resten utav dagen oxå!

Av notontop - 10 februari 2012 09:32

Det känns bra att det går neråt. Stabilt.

och om jag funderar så har jag inte fattat det egentligen

jag väger inte ens 70kg längre, jag väger UNDER!

Inte ens igår kväll, efter maten, påklädd och innan jag kissade

visade hans våg 70kg.


Jag funderade på alla er som väger runt 50kg och sådär fint.

Jag har gått ner MASSOR. Som mest har jag vägt över 85kg.

Jag slutade väga mig då, och det är 20kg mer än nu.

Jag väger bara 15kg mer än ni små fina flickor.

Dvs jag är närmre det, än hur jag såg ut förut.

Jag har gått ner mer redan, än jag skulle behöva nu för väga som er.


Men jag slits mellan smaldrömmen och min bröstkärlek.

Jag har alltid tyckt om mina tuttar! De har lixom varit stora

och det enda jag kunnat halvt acceptera med min kropp.

Oavsett hur smal jag blir känns det inte som att jag kommer

bli nöjd, jag vet det. Och det känns trist att förlora något man

är okej med, och inte få någonting annat som känns bra istället.
Fattar ni hur jag tänker?


Jag har ju honom nu. och han gillar mina bröst.

Hade jag varit ensam hade jag ändå inte släppt någon nära

så då hade det nog inte spelat någon roll om dom försvann eller inte.


60-65kg trodde jag skulle bli mitt mål.

Men två kg till? Är jag nöjd då? Nej.

7 kg till, är jag nöjd då?
Hoppas det men förmodligen inte.

Vad ska jag göra då?

Om jag står där och vågen visar 60,4kg tex?
och jag känner mig lika fet som när jag vägde 85..?
Ångest.

Av notontop - 10 februari 2012 08:45

Köpte sockerfri läsk igår.

Jag älskar läsk.

Men insåg för något år sedan att jag lätt skulle bli

cocacola-beroende om jag fortsatte.

Och jag behövde lixom inte mer socker i mig.


Nu kan jag dricka läsk. Eller?
Min prins sa 'vattnet i kranen är lika kalorifritt det med'

och egentligen är jag kanske inte värd läsk.

Men! Vill ändå kanske ha läsk ibland? :(


Min fina älskade väninna var med mig på affärn.

Jag tror hon börjar misstänka saker.

Jag handlade frukt o grönsaker, minikeso och sockerfri läsk.

Skämdes när jag la upp varorna på bandet. Ville inte hon skulle se.

Jag klagade sedan på att jag hade torra händer och hon fick ett utbrott på mig

"MEN SLUTA HÅLLA PÅ MED DINA INBILLADE PROBLEM!!" typ.

Sen kände hon på mina händer och sa okej då, för dom va torra.

Men ändå. Hon stör sig på att jag förstått att jag är fet.

Men vi pratar inte om sånt.

Åh suck.


Jag vill ha henne kvar som min stjärna <3

Får inte förstöra. Kämpa. Hon är värd att kämpa för.


Jag tycker om alla bloggar jag följer. Och jag har börjat våga kommentera.

Gjorde aldrig det förut, vet inte varför. Kände mig väl dum. Men men.

Av notontop - 10 februari 2012 08:45

Köpte sockerfri läsk igår.

Jag älskar läsk.

Men insåg för något år sedan att jag lätt skulle bli

cocacola-beroende om jag fortsatte.

Och jag behövde lixom inte mer socker i mig.


Nu kan jag dricka läsk. Eller?
Min prins sa 'vattnet i kranen är lika kalorifritt det med'

och egentligen är jag kanske inte värd läsk.

Men! Vill ändå kanske ha läsk ibland? :(


Min fina älskade väninna var med mig på affärn.

Jag tror hon börjar misstänka saker.

Jag handlade frukt o grönsaker, minikeso och sockerfri läsk.

Skämdes när jag la upp varorna på bandet. Ville inte hon skulle se.

Jag klagade sedan på att jag hade torra händer och hon fick ett utbrott på mig

"MEN SLUTA HÅLLA PÅ MED DINA INBILLADE PROBLEM!!" typ.

Sen kände hon på mina händer och sa okej då, för dom va torra.

Men ändå. Hon stör sig på att jag förstått att jag är fet.

Men vi pratar inte om sånt.

Åh suck.


Jag vill ha henne kvar som min stjärna <3

Får inte förstöra. Kämpa. Hon är värd att kämpa för.


Jag tycker om alla bloggar jag följer. Och jag har börjat våga kommentera.

Gjorde aldrig det förut, vet inte varför. Kände mig väl dum. Men men.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards