Not OnTop

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

67,15kg förresten.

Av notontop - 10 februari 2012 09:32

Det känns bra att det går neråt. Stabilt.

och om jag funderar så har jag inte fattat det egentligen

jag väger inte ens 70kg längre, jag väger UNDER!

Inte ens igår kväll, efter maten, påklädd och innan jag kissade

visade hans våg 70kg.


Jag funderade på alla er som väger runt 50kg och sådär fint.

Jag har gått ner MASSOR. Som mest har jag vägt över 85kg.

Jag slutade väga mig då, och det är 20kg mer än nu.

Jag väger bara 15kg mer än ni små fina flickor.

Dvs jag är närmre det, än hur jag såg ut förut.

Jag har gått ner mer redan, än jag skulle behöva nu för väga som er.


Men jag slits mellan smaldrömmen och min bröstkärlek.

Jag har alltid tyckt om mina tuttar! De har lixom varit stora

och det enda jag kunnat halvt acceptera med min kropp.

Oavsett hur smal jag blir känns det inte som att jag kommer

bli nöjd, jag vet det. Och det känns trist att förlora något man

är okej med, och inte få någonting annat som känns bra istället.
Fattar ni hur jag tänker?


Jag har ju honom nu. och han gillar mina bröst.

Hade jag varit ensam hade jag ändå inte släppt någon nära

så då hade det nog inte spelat någon roll om dom försvann eller inte.


60-65kg trodde jag skulle bli mitt mål.

Men två kg till? Är jag nöjd då? Nej.

7 kg till, är jag nöjd då?
Hoppas det men förmodligen inte.

Vad ska jag göra då?

Om jag står där och vågen visar 60,4kg tex?
och jag känner mig lika fet som när jag vägde 85..?
Ångest.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Ovido - Quiz & Flashcards