Not OnTop

Alla inlägg under februari 2012

Av notontop - 4 februari 2012 00:17

När det blev som det blev ikväll. blev jag rädd. min första tanke när samtalet på telefon bröts var att lämna lägenheten. jag satte mig i bilen -15grader och nästan tomt i tanken."jag kör mot ingenstans och spelar musik på telefonenså een blir tom på batteri" planen gick ut på att göra slut på mitt liv och göra det omöjligt fôr mig att rädda mig själv.. att se lampenius program var mitt sätt att be honom hjälpa mig att be om hjälp. känner mig sämst. ber om ursäkt för alla felstavningar. mitt liv är kaos.

Av notontop - 3 februari 2012 21:56

Vi tittade på hennes avsnitt av det blir bättre.

Han har inte sagt något än, jag är livrädd.


Medans vi tittade grät jag hela tiden och han höll mig så hårt.

Av notontop - 3 februari 2012 20:47

Och jag inte förstår. han frågade mig ikväll när vi var oense om middagen om jag skulle välja honom eller att bli smal. jag kunde inte svara, jag har gråtit sedan dess.

Av notontop - 3 februari 2012 15:53

Han frågar det ibland, nu på senaste.

Han säger att det enda som finns kvar av hans gamla tjej är att

hon har samma kille, och han väntar på att det ska ändras.


Jag tycker jag luktar så illa. Det är jobbigt.


Mamma frågade mig igår massa om min vikt.

Hon frågade hur mkt jag gått ner och varför.

Jag undvek att svara, men jag tror det var dumt.


Det värsta är att hon inte gillar min pojkvän och

jag är rädd att hon 'skyller' på honom. Idiot.


Hon tror dessutom att det är okej att säga till folk och till mig

att det är konstigt och hemskt att vi är ihop. Att det är fel och att vi borde göra slut.

HUR kan man säga sånt utan att förstå hur ont det gör?

Hon behöver inte älska honom, och det får kännas konstigt.

Men man har väl ändå förstånd? Eller? :(

Av notontop - 3 februari 2012 09:44

Ska vara med en bekant, oundvikligt regelbundet möte pga djuren.

Tycker det är bara betungande.

Den här personen om någon kör över mig som en ångvält.

Hatar det.


Tycker bara om mig för att jag gör som denne säger.

Fast det är bara som han tror.


Dyrt blir det oxå.

Jag blir totalt dränerad på energi.


Stålsätta sig. Tänk på mig?

Av notontop - 3 februari 2012 08:52

Jag frågade honom igår hur han ville ha det om jag försvann.

Om han ville att det skulle fortsätta vara våran hemlighet

att jag hade mina problem och att han försökt stötta mig.


Jag trodde inte han skulle vilja svara men han frågade om

jag menade att lämna något skriftligt som ett brev efter mig.

Jag sa ja.

Han sa 'om något skulle hända dig så vore ju det skönt förstås om det fanns något'.

Han pratade om att han skulle få skuld om folk inte förstod,

fast han oxå sa att han visste att hans samvete var rent.


Sen såklart tyckte han inte jag skulle fundera så mkt på döden.

Han hanterar allt precis som man ska, han gör alltid alla rätt.

Han har alltid rätt svar och han är ju helt perfekt.

Hur tusan kommer det sig att han är med mig?


Lilla mig? Han kallade mig för liten igår <3

Av notontop - 3 februari 2012 08:48

,05 på kilona idag. Jag som ville se nya siffran.


Fuck.

-

Igår när  vi skulle sova, när han kom och kröp ner i sängen med mig hade jag en puls på trehundra. Men det var bara kroppen som skenade, hjärnan höll sig lugn och han låg ju bredvid. Jag lyssnade på hur han somnade och jag somnade väl jag oxå efter ett tag. Sovit nästan helt okej :)


Så skönt att vara hemma och ledig <3

Av notontop - 2 februari 2012 09:30

Nu är jag precis på mitten. Mår inte bra och mår inte dåligt.

Jag vill hetsa, men är ändå lugn nog och kan tänka att det inte är någon ide.

Jag dricker ett glas vatten och kokar mig en kopp kaffe.


Jag har inte tid att må dåligt idag iof.

Ska på stan med finaste tjejen.

Jag hade tänkt dra ut på det till efter lunch så jag ska slippa det.


Jag har kanske gott om tid. Hittar inte tröjan jag tänkte ha.

Synd, för det är en av tröjorna jag inte brukade kunna använda.

Tog på mig favoritjeansen. Måste ha skärp för att inte tappa dem.

De sitter inte ens tight nu när de är nytvättade <3


Letat fram ett par shorts jag köpte, som jag inte ens kunde dra på mig då.

Nu kan jag knäppa dom. Det ser inte bra ut, men till sommarn kanske jag kan använda dem..

Vem vet? Det känns bra att ha som mål att komma i vissa kläder. Inte orealistiskt, bara ok.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards