Not OnTop

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av notontop - 13 juni 2011 21:59

Bilder på oss två på facebook från i helgen, gotta love it!! :)
Jag funderar på om hans ex tar illa upp av det, eller skrattar åt honom.

Jag hoppas ingetdera, jag hoppas hon är ok med det!


Fö jobbar jag ikväll, näst sista kvällen före min mini semester. Onsdag är sista kvällen. Jag har spytt två gånger ikväll, jag måste prata med honom. Jag ser ledigheten som ett vägskäl, och jag vet inte vilket håll jag ska gå åt.


Hursom så är det skönt att redan ha spytt upp allt,

behöver inte fundera på det mera nu :)

Av notontop - 13 juni 2011 13:00

Kokade faktiskt potatis och stekte lite fisk tidigare, men det ligger kvar på tallriken på bordet, bredvid telefonen med obesvarade sms och samtal. Jag orkar inte idag, ingenting.. jag ligger kvar i soffan och tar tag i mig själv i morgon.


Igår ringde han och lät helt desperat, bad mig komma dit 'jag behöver dig nu min älskade' sa han. Jag åkte självklart dit, mest för att sitta och vänta på honom kändes det som? Han behövde inte mig. Han hade inte tid för mig. Varför skulle jag då släppa mitt och åka dit? Äh, skitsamma.


Någon undrade, jag är 24 år.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards