Not OnTop

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

No food.

Av notontop - 23 januari 2012 13:37

Jag ska efter onsdag inte äta så som jag gjort nu.

Jag har samma vision som förut.

Ät inget - och spy allt jag äter.


Under tiden, tills jag når en bättre vikt ska jag planera.

För vad jag ska äta efter målvikten är nådd.


Jag anar att för att hitta nån slags ordning, blir det att handla oftare än nu.

Jag får nog stå i affären o läsa på förpackningar.

Finn crisp ska väl va 'bra' mackor? Keso, är det mucho fett måntro?
Ska iaf hitta det fattigaste pålägget jag kan tänka mig och ha det.

Det och te till lunch. Tar gärna emot tips.


Till frukost. Nu har jag ju haft lättyougurt. Har kännts ok.

Men har inte kunnat ha mer än musli med för att det ska kännas okej.

Hittar jag något som är ännu snålare på kcal kanske jag kan ha i frukt oxå.

Typ kesella? Men vet inte vad den naturella lätt kesellan innehåller.


Det här känns så sjukt. Jag har alltid HATAT lättprodukter, aldrig trott på dem

Nu är allt annat otänkbart.


Min prins pratade igår om hur stolt han var över min viktnedgång.

Jag vet inte vad jag ska tycka om det. Att han är okej med att jag svalt mig själv.

Han säger att jag inte får göra så, men han gillar resultatet av det?
Ja han har väl inget med det å göra, egentligen. Min kropp o sådär.


Jag har inte gått ner något i vikt sedan jul, jo, men det har jag gått upp igen.

Men jag har ändå tappat 2cm runt fetmagen. Det känns gött.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards