Not OnTop

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Jag vet att jag är dålig.

Av notontop - 19 juni 2011 20:18

Jag vet att jag är hemsk, jättehemsk. Jag vet att det är så att jag borde orka det här, och att för honom är allting perfekt, förutom att hans tjej verkar ha något fel i huvudet. Det svider när dom leker mamma pappa och barn. Även om det för dom inte är riktigt så, så hatar jag det.


Han har blivit morfar, och dottern har flyttat hem till hans ex, sin mamma. Jag vill så gärna se barnbarnet, jag vill se honom hålla i en bebis, JAG vill hålla i den lille och jag vill hjälpa till. Jag har tid, jag älskar barn och jag känner mig så utanför och förstår inte varför det ska vara så självklart att mormor och morfar ska umgås, det är inte så inte i min värld i alla fall.


Jag vet att jag är bjuden att träffa barnet och barnbarnet, när inte 'mormor' är där. Men att veta att jag har lägst prioritet känns förjävligt. Av dottern begär jag ingenting, bara att hon inte ska hata mig. Men utav honom, han borde kunna prioritera mig över sitt ex.


Det borde inte göra honom mer illa att be henne ringa innan hon hälsar på än det gör att skicka ut mig genom bakdörren om hon dyker upp oanmäld.


Sjukt alltihopa, och han vägrar förstå.

Spydde nyss, käkade hårdbröd tidigare eftersom det är så hårt att kräkas upp tänkte jag att jag skulle kunna låta bli att spy då. Men nejdå, nu känns magen sådär tom och fin, den välbekanta ekande värken <3

 
 
Ingen bild

m

26 juni 2011 19:23

det är bara bra när två skilda kan vara vänner och umgås med sina barn. speciellt om det är barnbarn inblandade. att mogna och bli vuxen är en bra idé. ditt liv skulle bli så jävla mycket enklare.

notontop

27 juni 2011 20:08

Hej feg anonym, jag undrar varför du skriver din kommentar? Jag antar att du förstår att du inte vet tillräckligt för att fälla dräpande kommentarer, spec när det är ganska uppenbart att jag inte mår så bra. Är du intresserad av att diskutera ämnet eller bara trycka ner mig för att känna dig bättre/duktigare själv? Är det det förstnämda svarar jag gärna på frågor och förklarar mig och varför det känns svårt för mig, är det det sistnämda så dra åt helvete.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Ovido - Quiz & Flashcards