Not OnTop

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av notontop - 1 mars 2012 16:57

Fuskar med fastan.

Pyttelite keso att blanda ut psylliumfrön med i morse.

Ett halvt äpple t lunch med en liten klick kräm.


Druckit två koppar kaffe, ett glas sockerfri läsk och

en kopp the, som inte är inräknat. Så lite mer men ändå.

-

Huvudvärken är kvar. Jag längtar efter min prins.

Även om det oxå betyder att äta en sprödbakad torskfile

och en potatis, samt paprika, så längtar jag efter honom.

Mycket.

Av notontop - 1 mars 2012 12:07

Huvudvärken från helvetet och inte en ipren i sikte.

Jag har finkammat lägenheten efter  piller, finns inga.

Inte i några fickor, handväskor eller i botten på pillerlådan.


Vet ni om barn får köpa värktabletter?
Det får dom inte va? Tänkte om det gick att skicka lillasyster

å köpa när hon kommer hit.. Jag skulle göra vadsomhelst (nåja)

för en ipren. suck.


Fast druckit lite vatten och kaffe nu så hoppas det ger med sig lite.

Sugen på att göra ett ryck. Städa, packa, organisera.. fixa. Frächa upp mig.

Ja.. få ordning och sådär. men när hvudet exploderar om jag rör mig så

känns det halvdumt, för att inte säga omöjligt. 


Note to self: att få gnälla över huvudvärk istället för ångest

och hetssessioner är inte så illa, skärp dig! :)

Ja det har jag rätt i. <3 haha.

Av notontop - 1 mars 2012 09:30

Okej okej. 66,7kg idag. Blä på det.

Å andra sidan är det bara 0,7kg tills

det står 65 på vågen.

Även om det är 65,9 lixom.


Det kanske går ändå.


Känns så skönt att det inte blev någon hets igår.

Det hade ju ändrat på allt. Nu ska jag krypa ner i sängen.

För är jag vaken så är risken att jag spårar ur idag, det vet jag.


Det känns i hela mig att det inte är långt borta.

Och det vore SKÖNT att inte behöva falla innan resan.

Att kunna känna mig hysat stark och normal när vi åker.


Blir inte så många dagar där, och jag tänker att det ska bli

fint och mysigt bara. Älskar dom jag åker med och det ska

med några 13åringar oxå så det blir nog stök och bök så jag inte

märks så mkt. 2 nätter borta, det brukar vi ju ha annars med

när jag jobbar två nätter i rad. Det blir okej.


okej okej. allt okej. det måste vara okej.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards