Not OnTop

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av notontop - 13 mars 2012 13:43

Styrkan jag hade i morse försvann.

Ätit o spytt två gånger idag.

I ren och skär panik givetvis.

Men orkar inte skriva om det alls.


Jag låtsas fortfarande att jag ska kämpa.

Jag klickade hem mirakelnudlar, nutrilett shakes

och fiberfin från den där hemsidan.

Velat testa nutrilett el liknande länge.

Veta att jag får i mig lite nyttiga ämnen och sådär.

Men jag har egentligen inte råd, vet inte hur jag ska göra faktiskt.


Ställde mig upp från soffan och hållde på tuppa av.

Vad ska jag stoppa i mig härnäst.

Allt känns som för mkt och leder bara till att spy.

Låter jag bli så är jag nog inte i skick att jobba om några timmar.


Kanske jordgubbar o 0,2%igt kvarg.

Jag dricker en kopp te och funderar.

Vad hade ni gjort?

Av notontop - 13 mars 2012 10:26

Bloglovin. Jag ahr varit jättefålig på att följa er de senaste dagarna. Har över 500olästa inlägg, tänkte ta tag i det nu :) Men när man läser i mobilen är det jättejobbigt med 'centrerade' texter och jag orkar oftast inte kämpa mig igenom långa sådana. Vet inte om det är lika för fler, men oftast läser man ju på datorn som tur är.


http://topdocumentaryfilms.com/thin


?

Av notontop - 13 mars 2012 09:54

Jag lärde mig igår exakt hur svårt det kan vara att låtsas att allt är bra.

När man ligger i hans knä i soffan och gråter hejdlöst, det är svårt.


Han förlorade en släkting igår. Vilket ledde till att innan vi somnade höll

han mig hårt, bad mig lova att börja äta igen. För han vill inte mista mig.

Jag kände mig som ett monster. Ett mensmonster dessutom, ont.


Låg vaken halva natten och trodde jag skulle dö. Hade så ont i magen.

Högst upp i magen i mitten, fruktansvärt ont..

Funderade på att väcka honom, men insåg att han inte skulle kunna göra något.

Det var säkert typ gaser eller mensvärk.

Vaknar med dunderförkylning.


Känner mig ändå inte helt nedslagen idag. Planerade inatt att hetsa.

Men det suget finns inte längre. Idag ska jag sköta mig.
Få se bra siffror på vågen i morgon.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards