Not OnTop

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av notontop - 3 maj 2011 10:42

Åhå, efter lite strul (förra inlägget) igår så fick vi till det. Jag bad om sex, men jag betedde  mig som om jag inte ville. När jag väl fått ihop dom bitarna så blev det awesome.


Jag fick suga, både innan och efter igår. *mums* Jag bad honom hålla undan håret, vilket egentligen bara är för att jag vill att han håller i mitt huvud och visar mig hur han vill ha det. Han vet att det är ett trick, men han ställer upp på det ändå :) Han sprutade och jag fick smaka, yay!


Jag tror jag vet vad jag fick sår utav förra veckan, det måste ha varit av hans skäggstubb. Han hade väntat länge med att raka sig då, och det var nog det som gav mig skav, kom på det igår. Busigt :)

Av notontop - 3 maj 2011 09:07

Han envisades med att ge mig mat igår med, jag älskar honom så för det. Vi stekte fisk som jag kan gå med på att äta. Till det potatis och en sallad. Jag kände hur han tittade på mig hela tiden och jag ville bara gråta. När jag började skala min potatis när han redan börjat äta för länge sen medans jag bara stirrat på tallriken, och hur jag sedan åt först gurkan, sedan tomaterna, och sedan salladen. Sen potatisen och till sist fisken och avslutade med en klunk lättdryck ur glaset, ville inte dricka mer. Har heldre 'torr mage'.


efteråt stod jag lutad mot dörrkarmen i köket och stirrade mot badrummet. han såg vad jag tänkte, han kramade mig bakifrån och kysste min nacke 'inga dumma ideer nu, kom så får du kaffe' sa han och vi gick ihopslingrade, nästan dansande in i rummet och drack kaffe. älskade älskade han.


Jag pendlade hela kvällen mellan att skratta och vara lycklig, och att snora och gråta mig sönder. Han blev osäker på mig, frågade mig om jag hade något att berätta för honom, som om jag ville göra slut. Han förstod så småningom att det bara handlade om mat, och hur äcklig jag är.


Vi låg i sängen och pratade. Han ställde många frågor, och jag försökte svara. Han försökte få mig att tända till, det tog en evighet fast jag ville ligga. Jag pratade om att jag inte vill att det ska vara mitt initiativ, att det känns mindre som att det är jag som vill om han håller mina handleder. Att jag inte få lika dåligt samvete av sånt, för att ha lurat honom att ha sex med mig. Äckliga mig.


Jag skäms för att ha sagt så mycket sånt till honom igår. Ändå känns det så rätt och fint att ha släppt in honom, det känns som att han tycker att dte känns bra.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards