Not OnTop

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av notontop - 12 maj 2011 16:28

Jag var själv på stan idag, och inhandlade en bikini. Jag provade tillochmed! Hittade en sort med stora kupor på lindex, som var rätt snygga. Så provade två olika och köpte den jag gillade. Sjukt stolt. Det var länge sedan jag handlade någonting eller ens gick på stan ensam.


Jag har iof inte ätit något sen.. i förrgår.

Bara druckit kaffe, och ätit bananer.

Är rätt matt och orkade inte bry mig om folk,

vågen visade under 80kg i morse, 79,60.

Första gången under 80. Synd att det var superfasta som gjorde det.. :(

AE

Av notontop - 12 maj 2011 11:53

Anal entrance.

Igår försökte han igen, smita in bakvägen. Men det är något som varken han eller jag behärskar, och att jag ligger på rygg och vi låtsas köra missionären och 'råka' hamna fel underlättar inte heller. Men om jag slängde mig runt på alla fyra vore det så.. uppenbart.


Just nu känns det okej att prova lite, han tycker att det är något jätteförbjudet och hemskt och något man inte får göra, därför vill han det ännu mer, samtidigt som han inte tillåter sig själv. Jag vet att han inte är bekväm med tanken på att jag vill, jag vågar inte se på honom när vi försöker, och jag skäms lite för att visa honom att jag tycker om det och jag ler och blundar och känner mig så snuskig, just för att han levt med att det är förbjudet..


Aanyhow. Someday.. someday.. :P

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards