Not OnTop

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Update..

Av notontop - 8 maj 2011 22:42

Det blir dåligt med uppdateringarna och jag tror det är dåligt för en blogg, jag måste göra något åt det, sedan.. Inte de närmsta veckorna, men sedan, det lovar jag :)


Återigen, en fin helg tillsammans. Jag mår bra tillsammans med honom, och jag vågar ibland erkänna hur illa jag mår, hur sjukt jag tänker, hur ont jag har eller hur mkt jag behöver honom (även om han inte alltid förstår, lyssnar eller har tid, så känns det bra att säga).


Vi åt pizza på fredagkväll, gick bra. Vaknade på lördag och drack lite kaffe till frukost, sen åkte vi till stan en stund och sen hem igen och åt en macka hos honom, det gick inte. Jag fick panik, slog honom från mig och släppte inte in honom till mina tankar, ångestångest. Jag tog min bil och åkte hem till mig, kräktes och ringde snyftande till honom direkt efteråt och sa ’förlåt. jag vill komma tillbaka, får jag vara med dig? du får säga nej.. förlåt..’ självklart fick jag komma tillbaka och han välkomnade mig med öppna armar, även om han inte riktigt förstod vad som flygit i hans tidigare lugna glada tjej som plötsligt blivit helt tokig.


Jag åt inget mer, utan vi åkte lite senare till två utav hans vänner, de drack lite alkohol och vi pratade hela kvällen lång, supermysigt hade vi och jag körde hem. Hemma i köket drog jag honom till mig, fick honom att hålla om mig bakifrån med händerna på min mage och jag önskade nästan att allt runt oss försvann och det var bara vi, jag i hans armar, jag kände hur jag inombords rasade samman och det var som han märkte det även om jag inget visade. Han bestämde att vi skulle äta en natt-macka, jag protesterade inte utan jag åt den, utan skam, utan problem, bara som en vanlig person äter en macka. Efteråt sa jag

- Älskling, jag har haft så ont i min mage ikväll

Han såg besvärad ut och blev tyst, Jag skämdes och såg ner i golvet och han frågade om det skulle bli bättre eller sämre nu när jag ätit en macka. Jag svarade att det skulle bli bättre och jag berättade hur det kändes som att min mage nästan krampat på vägen hem. Han tyckte jag skulle ta en till macka, men jag nekade och sa att jag älskar honom och så släppte vi det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards