Not OnTop

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av notontop - 21 oktober 2011 13:51

Jag väger 77kg idag, funderar på om jag ska testa att sätta ett viktmål. Julafton, jag har så länge jag kan minnas hatat julafton, bara massa stress och presenter jag inte önskat mig samt ångest över att vilja ge bort den perfekta julklappen till hela feta släkten >_< Jag har i många år drömt om att iaf vara SNYGG på julafton. Om jag satte ett realistiskt mål, och nådde det så skulle jag kanske känna mig lite nöjd.


Samtidigt. Jag har aldrig hållt på med sånt, jag vet att det inte går att leva på diet, att äta normat och undvika hets.. Jag fixar inte det. Men jag skulle vilja försöka. Skulle ju vilja sätta målet 70kg och fasta mig fram till jul, men jag är inte stark nog. Eller? Ska jag sätta 74kg och stanna där som mål, och bara äta normalt och tappa långsamma säkra kilon? Eller så bara skiter jag i det.


Idag bestämde jag mig för att ge låtsas pillren ett försök igen. Neurokan och femal balans. Ska knapra dem som godis. Neurokanen ger ju direkt effekt, och femal balans om drygt en månad.. Jag är rätt övertygad om att jag sabbar mina hormoner, det är därför mensen är så fuckad, och det är därför jag har såna humörsvängningar. Kanske blir lättare att låta bli att hetsa iaf.. suck.


Tankar..någon?

Av notontop - 21 oktober 2011 12:42

Vi hade mysigt igår, det var en bra kväll.


Varje dag hoppas jag på att han ska ringa mig på lunchen. Idag gjorde han det. Men det slutade med att jag nu sitter och gråter. Över något så fånigt som att han säger att ett fraktbolag är HELT värdelösa, och att det är en sanning eftersom att han har sagt det. Det gör mig helt vansinnigt trasig, när han bara kör över en annan åsikt..

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards