Not OnTop

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av notontop - 30 oktober 2011 15:19

Det är allmänt känt att jag hatar att bada. men det är bara ni som kikar här som kan veta varför. jag har haft en deal med en av kamraterna på jobbet att hon tar mina bad-dagar mot att jag har tagit hand om en annan syssla som jag heldre gör som hon gärna slipper, awesome. tills den här gången. jag älskar mitt jobb, men om jag kunde bara försvinna och inte behöva visa mig mer där och om det inte blivit så jobbigt innan de hittat en ny.. så hade jag heldre pyst min väg. ochaldrig mer få vistas på mitt älskade jobb än att gå på badhus. ångest.samtidigt så vet jag att jag överlever . jag kommer hata varenda minut där samt varje millimeter av min kropp. jag kommer va asjobhig att ha med. jag kommer hata att träffa de andra som badat samtidigt, kommer inte kunna glömma att de sett allt äckligt jag är. jag överlever men det blir inte bra.har ingen aning om hur jag ska ta mig ur. hoppas att alla får mens samtidigt och inte vill då. eller nåt. skit.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards