Not OnTop

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Berätta.

Av notontop - 13 februari 2012 16:42

Låg vaken länge inatt, hade ont överallt och mådde illa.

Inget mående jag känner igen. Konstigt ont.

Jag funderade på om jag kanske ändå kan berätta

för den där väninnan han säger.


Hon kommer ju inte förstå vidden av det hela om jag inte låter henne.

Jag tror hon vet att min självbild är kass.

Och hon har nog inte missat att jag rasat i vikt.

Hon kanske redan förstår..?


Så om jag säger att jag har problem med maten

så kanske hon inte blir förvånad?
Jag kan säga att jag slutade i princip att äta i höstas

och bara äter när jag blir bjuden / har sällskap?

Att jag försöker bli vanlig igen men att det är svårt?


Jag behöver kanske inte nämna bulimin?
Eller vad tror ni? Det känns som det blir värre då.

Hon vet ju att jag brukade spy förut, men jag ljög jämt

och sa att jag hade dålig magmun, halsbränna och sådär.

Iof trodde jag själv oxå på det då, jag visste inget om bulimi då..

Kan tänka mig det känns jobbigt om hon skulle förstå att jag haft

problem så länge, att hon egentligen vetat om men inte förstått?

Vad tycker ni? Börjar jag berätta så kommer ju så småningom

alla korten hamna på bordet antar jag. Lite i taget eller nåt.

Men jag är rädd för hur umgänget med henne kommer förändras

tänk om hon blir rädd för att vara med mig?
Eller om det blir allmänt jättejobbigt allting?!

Alltså är det någon som har några lugnande ord att ge mig?

 
 
Ellinor

Ellinor

13 februari 2012 20:34

Det är verkligen läskigt att berätta.. men.. åh.. alltså.. hur väl känner du henne, är det din bästa vän eller varför skulle du anförtro dig åt just henne?
kram

http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards