Not OnTop

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Vardagliga problem.

Av notontop - 27 februari 2012 11:40

Alla mina problem är vardagliga i jämförelse med varandra.

Får försöka tänka så, vända och vrida tills allt känns lindrigt.


08:12 fick jag sms av gift herre.

Han skrev att det var skönt att det äntligen var måndag

så att vi kan smsa, att han tänker bara på mig och puss&kram


Vaddå _VI_ smsa? det är ju inte direkt så att han brukar få svar.

Nyss skickade jag iväg ett sms, av den otrevliga modellen igen.


Jag skrev att jag oxå har tänkt, men inte på samma sätt.

jag har tyckt att det varit skönt med helg. och att han får ta o ge sig.


Inte långt efter får jag tillbaka

jag älskar dig och det kan jag inte göra någonting åt.

?!


Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Han skrämmer mig.

Jag har iaf hittat i telefonen så jag har spärrat hans telefonsamtal tror jag

Jag har fått sluta prata om det här med min väninna, och inte så mkt med min prins heller.

Ingen av dem tyx förstå att det inte känns bra.

De får mig att känna mig som skurken. Att det är jag som gör fel.

Det känns som att jag skryter om att jag får uppmärksamhet och jag känner mig smutsig.

Jag hoppas att ni här inte oxå tänker så om mig, jag måste få ventilera någonstans..

--

Funderar på att sortera i garderoben idag. Har typ två ikea säckar med kläder

som är bara inkastade i en hög. suck. jag älskar att ha ordning i garderoben så vi får se.

spotify + sortera och organisera = <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards