Not OnTop

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av notontop - 2 augusti 2011 17:32

Kollade just arkivet och insåg att jag inte berättat för er. Vi har kollat på vuxenfilm ihop, hela förra helgen. Torsdag, fredag och lördagkväll hade vi tillgång till kanaler. Han chockades nog lite av att jag på riktigt ville se, han tyckte det var mysigt. Mysigt var ordet han använde, om att titta tillsammans med mig. Vi tyckte om samma filmer, han tittade på tjejerna och ville ha filmer mer tjejer han skulle kunna tänka sig att umgås med. Jag tittar på tjejerna, önskar jag såg ut så, och jag tittar på hur de gör, hur det skulle kännas. Vi båda blev rejält upphetsade, och hade awesome sex.


Efter det har han pratat om att köpa nåt kanalpaket, så vi kan göra det när vi vill hemma hos honom. Me likey!!


 

Av notontop - 2 augusti 2011 16:49

Bakade massor idag, bad honom komma hit och fika. Jag tittade på och frös in resten. Bad honom stanna, han stannade. Men inte tillräckligt länge.. jag låste efter honom när han gick, och sen kräktes jag. Hatar att jag älskar hur magen känns just nu. Värkande tom, tom tom..


Men han försökte, han är så fin. Jag svek honom, igen.


Nya tag.. om jag hittar kraft någonstans. Lovade honom att äta kvällsmat själv, men så lär det ju inte bli.. urk.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards