Not OnTop

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av notontop - 27 augusti 2011 12:28

Jag vet ju att han aldrig är oärlig, och att han kanske inte är så smidig. Jag vet ju redan att han egentligen föredrar 'tinygirls' men att han älskar mig ändå, och att han tycker jag är snygg. (förnuftet vet att han tycker så iaf..) Men när jag berättade om igår och om min vän, att  hon väger nåt kg mer än mig, och att jag hade lite besvärligt med det efters om hon är snygg. Så säger han;


Ja men hon är rätt stor.


nuf said.

 


Det fick inte mig att gråta, eller ens bryta ihop.

<3 neurokan.

Tänk vad starkare happypills kunde göra.

Sovit skönt har jag oxå gjort, så skönt!

Av notontop - 27 augusti 2011 11:30

Igår när jag kom till honom svalde jag en neurokan, för att testa.

Jag blev ledsen, men aldrig jätteledsen. Det blev aldrig så att det värkte i mina armar för att jag var ledsen, och jag ramlade inte ner i det där svarta hålet som man inte kan ta sig ur. Jag grät lite, men kände mig ändå mänsklig. Och det gick över.

Senare gick jag ut i skogen en sväng, och spydde igen. Inte ens då när jag gick in behövde jag lägga mig i sängen för att bryta ihop, och jag skakade inte alls och kunde tillochmed åta bli att gråta. Just då tänkte jag inte ens på pillren så jag hoppashoppas verkligen att det var de som gjorde skillnad!


  <3 happypills!

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards