Not OnTop

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av notontop - 29 augusti 2011 13:10

Det känns som jag inte är värd min prins, mitt jobb eller min familj. Eller de få vänner jag har för den delen. Tycker bara jag är hemskt värdelös och att jag lika gärna kunde lägga mig och aldrig kliva upp. Låta alla slippa mig.


Det hjälper inte att tänka på att jag är nöjd med min insats på jobbet eller att jag vet att han älskar mig och vad jag gjort för honom eller att jag stället upp för min familj så gott jag kan. Det hjälper inte ett jävla skit. Fuuuuuuu.

Av notontop - 29 augusti 2011 10:45

Var så nöjd med mig själv när jag knatade till affären alldeles nyss.


Förut brukade jag tänka att jag skulle gå till affären, men gick ett varv runt huset och sprang in i lägenheten i panik istället, eller så stannade jag vid brevlådan och kollade om jag fått något (även om jag redan visste den var tom) och gick tillbaka hem.


Idag hade jag tänkt hämta posten, men så fick jag för mig att jag lika gärna kunde köpa en mjölk när jag var på språng och hade pengar med mig. Jag var så STOLT.


På parkeringen ser jag hur the x kliver ur sin bil och går mot dörrarna. Jag vände på klacken och gick hem. Jag struntar i om hon såg mig och att jag vände, och om hon fick vinna den här gången.


Egentligen struntar jag inte alls i det. Jag önskar jag hade kunnat traska på,

sagt hej och handlat min jävla mjölk!



Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards