Not OnTop

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Ja.. nej..

Av notontop - 16 augusti 2011 15:40

Jag får väl åka och jobba då. Inte hörts ett ord från honom sen han klev ut från balkongen i morse.. Han väntar kanske på att jag ska be om ursäkt, han kanske tänker att det inte är värt det längre och han undrar nog vart den tysta nöjda tjejen han blev kär i tagit vägen. Allt berättigat, jag förstår om han lämnar mig, jag skulle ha gjort det. Aldrig förut har det känts som han faktiskt var beredd att göra det, inte förens nu. Här sitter jag och kan inte göra ett jota åt det, jag kan ringa och gråta, be om förlåtelse, lova att bättra mig osv osv.. Han skulle förlåta, och jag skulle fortsätta vara samma hopplösa tjatmaja. Tills han bestämmer sig igen att han inte orkar, jag vill inte göra så, vill inte lura honom med att jag kan bättra mig, för det kan jag inte.Jag hoppas verkligen att han inte tänker lämna mig. Jag slår det ifrån mig, och blir på något sätt lugnad av att tänka att isf dör jag så är allt över, då slipper jag kämpa mer.Realistiskt så har jag ingen aning om hur jag skulle göra det. Stoppa i mig en halv karta sobril och dricka en flaska vodka? Nä, inte vidare glamouröst. Cutta upp mig? Nej. Hoppa? Nej.Åka till stockholm och ställa mig på horgatan och hoppas nån tar mig? Kanske.Hoppas han inte överger mig. Och önska mig lycka till på jobbet idag, ikväll inatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards