Not OnTop

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Tragik.

Av notontop - 16 april 2012 09:34

Han gick och duschade igårkväll, och när han kom tillbaka satt jag och stirrade

på den här bilden. Visst är den fin? Jag var helt fascinerad.. och han blev jätteless.

Han la sig i sängen bortvänd, vände sig efter en stund och sa 'du.. du vet om att du är ganska dum va?'

Lät honom vara en stund men nästa gång han vände sig frågade jag om jag fick komma dit.


Han är tydligen orolig för mig ändå. Jag som bara hört honom säga att han inte

tror att jag kan bli en 'spink-majja' eller att han inte tror att jag kan missköta

maten så mkt att han behöver oroa sig för brister och att jag blivit snyggare nu än förut.


Han blir rädd av alla mina thinspo bilder i datorn, och ännu mer rädd när jag

tycker att dom är fina. När jag har som mål att bli så smal, och drömmer om

deras mellanrum..


Jag försökte säga att jag är helt medveten om att så smal blir jag aldrig, men

det är klart jag tycker dom är fina. Han blev återigen arg och sa att det inte

är snyggt, inte sexigt och ingenting!


Sen var vi där igen.

Han frågade om jag skulle välja att vara smal, eller att vara med honom.

Jag sa att jag inte ville svara. Jag grät, han frågade igen och igen.

Jag frågade hur tjock jag måste vara, om jag skulle ha valt honom.

Han sa 'som nu'.

Då kunde jag ärligt svara att jag väljer att se ut som nu, och behålla

honom än att gå ner femton kg till och förlora honom.

Han blev lycklig, och sa att han älskade mig förut, att han älskar mig nu

och att han tycker det är bra att jag gått ner i vikt och att han skulle tycka

om min kropp plus eller minus fem kilo.

"Yes, jag kan gå ner fem kilo till" hörde jag... haha, suck!

    
 
Little J

Little J

16 april 2012 11:02

Söt kille du har ändå! Som älskar dig för dig! <3

Ja, det var gott ^^ Och mättande! :P

http://Minimalistic.blogg.se

 
anonym

anonym

16 april 2012 11:56

Får jag be dig att kolla din blogg adress innan du kommenterar bloggar på blogg.se för jag antar att du tryck "kom ihåg mig" Och då är din adress notontop.bloggplatsen.seatsen.se, då går den inte att trycka upp. Om du kan ta bort .seatsen så blir det bättre. Hoppas du inte blev arg, det vara föra för enkelhetens skull.

Sv: Åh, tack,det behövs verkligen, jag skickar styrka tillbaka till dig. Den tanken blir den första som kommer upp när jag vet att jag kan drick framför dom men inte äta. Då är nd, första tanken. Ja, jag kan inte äta framför dom;/

http://awayfromthefat.webblogg.se

 
Missa

Missa

16 april 2012 14:37

Söt kille du verkar ha :) Jag och min kille har också lite problem med det där. Min kille säger att mat och vikt kommer förstöra vårt förhållande etc etc, jag tycker att hans matbeteende snarare gör det. Jaja. Antar att sånt här är påfrestande men det löser sig alltid. Håll hårt i din pojk. Inte vill man vara ensam med ÄS och inte ha ett liv hehe

http://perfectlythin.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards