Not OnTop

Alla inlägg den 1 november 2011

Av notontop - 1 november 2011 18:44

Har haft den låtraden rullandes i hvudet hela dagen. Passande :)

Fast inte just nu då. Nu är jag prima ballerina!


Känner just nu otrolig glädje. Jag är så lycklig, helt tillfreds. Börjar jag fundera så ändras det kanske, så jag låter bli. Mår som en gudinna. Jag vet inte om det kan vara kombon nedan kanske;

Neurokan - Femal balans - Nikotin & ett glas vin.

Om det är så älskar jag kombon.


Nåja. Kan nog inte ge dom äran. Jag är bara.. i mitt lyckliga land.

Har suttit den senaste timmen och smålett för mig själv.

Bara att komma på det, att man sitter och ler.. Fyfan vad härligt! :)
Skönt med några timmar sådant. Kanske därför jag inte gjort annat än just suttit här och smilat =)

Av notontop - 1 november 2011 12:29

Nä som ni kanske listade ut så sket jag i det där med att ha några tankar om

vikt till jul, jag vet ju att jag bara blir besviken ändå.


Men jag blir så trött överallt på alla dieter och träningstips som matas in i oss.

Samtidigt blir jag lika matt på feminist tjatet.

Jag vill bara vara ifred.


Trött på att höra 'du behöver bara få igång din förbränning och hitta balansen mellan den och ditt kalori intag' eller 'försök att äta mindre'. Suck. Jag skulle kunna låta bli att äta helt och bara ligga i sängen och tyna bort. Det vet jag att jag kan, tyvärr skulle det innebära total isolation. Lite tråkigt sådär.


Ska på långjobb i morgon. Men sen ska jag vara långledig. Vet inte vad jag ska hitta på. Brukar vara bra att ha några planer, så det känns som att man tagit vara på ledigheten. Suck, vem försöker jag lura. Jag gör aldrig något vettigt. Phew. Hoppas han har lust att träffa några vänner el nåt i helgen, jag är lite festsugen. Och ni tänker direkt 'kalorisugen' fan oxå. Idag är jag snurrig i bollen.

Skapa flashcards