Not OnTop

Alla inlägg den 12 november 2011

Av notontop - 12 november 2011 21:42

Fy fan vilken bergochdalbana jag har varit idag. Upp som en sol och ner som ett ankare.

Att han trots det ligger i min säng nu är ju ofattbart, underbart och älskvärt.

Ändå är jag så vansinnigt arg på att han inte sitter bredvid mig i soffan istället.


Ni vet som små barn som slagit sig, och som börjat stortjuta när de ser sin mamma

för att få lite tröst? Typ sånt tjut, som känns helt absurt. Det har kunnat varit helt omotiverat

och spelar ingen roll vart jag varit. Hu så hemskt. Kan skylla på pms nu men jag vet inte.

Mens om några dagar. Men femal balansen borde väl ha satt in nu? Kanske.



Av notontop - 12 november 2011 16:13

Vet inte hur jag ska göra just nu. Var på kalas, åt smörgåstårta och kom inte hem förens tre timmar efter vi börjat äta. Spydde, men det kändes meningslöst. Nu vil jag äta hårdbröd, köpte hem en ost. Som jag tänkte spy upp direkt. Jag vet inte vad grejjen är, om jag vill straffa mig med en rejäl spya eller vad det handlar om. Ska nog låta bli. Vänta någon timme och dricka lite vatten och spy upp det. Skölja magen.


Ska städa istället.

Skapa flashcards