Not OnTop

Alla inlägg den 13 november 2011

Av notontop - 13 november 2011 22:48

Typ gråtit hela kvällen och undrat vad det ska bli av mig. vill inte jobba, och eftersom jag älskar mitt jobb så gör det ont att ens tänka så. men jag mår sämre än sämst när jag jobbar. ångesten äter mig. panik och stress. hu.

Av notontop - 13 november 2011 16:09

Seriöst. Jag blir så förbannad på honom. När jag ringer och han säger att han är lite ledsen, att han ska ringa sen och att vi kan prata då. Då ska jag jobba. Tänker inte prata seriöst skit med honom då. Då vill jag kunna ha all fokus på honom, medans jag jobbar blir det bara slösamtal och kolla läget, på sin höjd. Inte.. lösa stor kris. Nej.


Fattar lixom inte riktigt alls. Visst, han och jag är ett par. Men vi har fortfarande varsit boende, varsina grejjer, varsina sysslor. Skulle jag komma hem till honom och ta över som han försöker här, skulle han bli knäckt. Skulle jag byta kanal utan att fråga om han tittar, skulle han bli supersårad. Kommer han hit, så byter han kanal även om jag säger att jag tittar..? JA jag blir arg och säger ifrån, men han utgår ändå från att han har rätt och jag har fel. Han är äldre och jag kommer förstå det när jag bli äldre.


jag har på tungspetsen att be om en paus.

inte för att jag inte vill vara med honom jag älskar honom. men ja. paus.

jag har aldrig trott på när någon annan förespråkat paus. det har alltid betytt slut.


men jag vet inte. jag kan säkert skylla hälften av allt på mia.

att hon är extra krävande nu. men jag vill inte det.

jag vet inte JAG VET INTE!!!

Jag klarar inte av att bära oss nu. inte nu.

nu vill jag att vardagen ska rulla på bara.. inte vara såhär krävande.

Av notontop - 13 november 2011 11:06

76,9 påklädd morgonvikt.
Rätt håll.
Funderar på hur jag ska ta mig igenom idag utan att äta.


Sen är jag tydligen skyldig honom en ursäkt för att ha slängt något som var mitt. Något som saknar värde och som sagt var MITT. Det övergår mitt förstånd varför jag gör honom ledsen när jag gör mig av med mina egna saker.

På väg ut till bilen går han alltid fem meter före mig, fast han vet hur mkt jag älskar när vi går tillsammans. Idag följde jag inte efter honom utan tog en genare väg till bilen och gick ensam. Då han kom till bilen sa han "tänker du lämna mig nu? eftersom du inte ens vill gå med mig?"


Jag var nära att få ett utbrott modell större. Så han vill att jag ska vilja gå med honom, bara så att han ska kunna springa före och jag ska svansa efter och tråna efter honom? Nä i helvete heller att jag ställer upp på det.

Skapa flashcards