Not OnTop

Alla inlägg den 20 november 2011

Av notontop - 20 november 2011 18:48

Åh vad det är skönt att få peta i sig neurokan.

Känner ett lugn som jag saknat de senaste dagarna.

Pusade från dem eftersom det skulle bli alkohol i fredags.

Not good.


Nu skulle jag behöva en tripp till IKEA för att få nya grejjer att sortera ihop.


Av notontop - 20 november 2011 15:40

Sortera och organisera. Ägnas dagen åt..

ägnades kanske såhär dags.


Det håller tankarna borta från hets och spya.

Samtidigt som jag är uppe och gör något så jag kan somna ikväll ändå.


Åt knäckemackor på förmiddagen. Behållt.

Druckit ett glad lättdryck på em. Bra.


Well well. hade tänkt bjuda hit familjen på kaffe idag.

Men efter vårt snack i morse kändes det bara fel att träffa dem.


Dels för att jag inte orkar med dem. Jag blir bara nedstämd.


Och dels för att jag inte vet hur mkt av det här jag kan lägga på dem, hur stor skillnad de hade kunnat göra om de agerat annorlunda. Om jag hade fått känna att jag dög någon gång och sluppit höra att jag vet fet, eller "ska du se ut sådär" om jag gjort mig fin för kalas. Jag vet faktiskt inte, hade säkert ändå haft problem, men de har nog inte hjälpt mig direkt. Men jag vet att det är jag och mitt problem, men just idag vill jag skylla lite på någon annan.

Av notontop - 20 november 2011 11:49

Är att planera själv och låsa fast mig i planen, där det ingår middag åt mig

och sedan ingen ensamtid. Det gör att jag stänger in mig i min själv

från det att jag inser vad han håller på med, tills långt efter vi ätit.

I drygt 2,5h var jag lite väck. Grät mest och sa ingenting på hela tiden.


Han står ut med det. För han vet att jag kryper till korset sedan.

När vi la oss igår tackade jag honom för maten.

Men jag sa oxå att jag inte förtjänat den och jag vill förtjäna min mat.


--


I morse hade vi ett väldigt jobbigt seriöst snack.

Mycket om min familj. Och om att jag är rädd för att dö.

Och hur jag vill att min lillasyster ska slippa tvivla på sig själv som jag gör.

Skapa flashcards