Not OnTop

Alla inlägg den 11 november 2011

Av notontop - 11 november 2011 19:05

Bulimiker är kontrollfreak har jag läst.

Jag kan nog skriva under på det.

Sen jag bestämde mig har allt kännts bra.


Hungervärken i magen är fin.

Likaså kramperna efter att ha spytt.

Ångesten när jag ser mig i spegeln söndergråten känns väl bara sådär

och det är tur att han inte ser mig då.

Men annars är det gött.


Jag har varit på rätt bra humör oxå.

Direkt från när jag vaknar.

Viskat halvvaken att jag älskar honom

och strykt honom i håret.


Sprungit naken genom lägenheten när han gått

för att få se en skymt av honom på parkeringen innan han åker.


Okej. Undra hur länge jag kan köra på det här.

Önskar jag vore anorektiker.

Bara 10% av anorektiker dör. 25% av bulimiker.

Dessutom blir en anorektiker smal

och omgivningen märker det. Man får tvångsvård tillslut.


Ja, nä. Jag är väl bulimiker ändå. Kan inte låta bli att äta.

Jag är för dålig. Jag får väl skylla mig själv att jag måste spy.


Så sjuka tankebanor. Jag vet.

Hoppas jag kan läsa det här om några år och tänka 'fyfan vad skönt att jag tog mig ut'.

Att jag inte dött. Jag vill nog komma ut på andra sidan. Smal.

Skapa flashcards