Not OnTop

Alla inlägg den 3 november 2011

Av notontop - 3 november 2011 16:14

Jag tänker inte bli för kaxig. Vet att det kan vända lika fort som jag blinkar.

Jag slåss med Mia varje dag. Vet att hon alltid finns där och att hon alltid vinner.

Men ändå. Det måste vara pillren.


Min älskade prins som får stå ut med så mycket, sa igår på telefon;

'du det var ju flera dagar sen du ens blev irriterad på mig!'


och det är sant!

jag är låångt ifrån att ramla ner i ett svart hål.

jag är låångt ifrån att gråta tills jag blir alldeles matt.

jag är låångt ifrån att be min karl fara och flyga.


gillar.

Av notontop - 3 november 2011 10:55

Ska få besök nu om en timma. Suck. Måste rensa bort allt.

Min dator. Min bibel. Ätbart som jag inte vill att hen ska komma åt.

ALLT. Suck.. jag hinner väl som vanligt inte.

Skapa flashcards