Not OnTop

Alla inlägg den 10 november 2011

Av notontop - 10 november 2011 18:12

Skrattretande patetiskt.

Så länge höll det.

Lät mig övertalas till pizza. PIZZA!
Åt halva.


Som tur var så övertalade jag min vän att vi skulle dela på oss.

Jag gick hem och kokade kaffe medans hon gick på affärn och handlade.

Ensamtid med herr toalett. Tur det iaf.


Jag har valt. Mia+Jag=sant.

Jag ska bli smal. Eller icke fet.

Sedan frisk.

Av notontop - 10 november 2011 11:08

Göm bulimiböckerna.

Plocka  undan tomma fat och släng bullpapper.

Spy. Spy. Allt ska upp. Torka tårarna. Snyt dig.

Duscha. Skrubba dig röd. Du luktar spya.

Äckliga du. Skrubba mer. Bra.

Torka dig snabbt. Sätt upp håret.

Klä på dig. Concealer under ögonen.

En sista titt i lägenheten så ALLT är gömt.


Njut av tomhetskänslan. Var stolt att du klarade det.

Du har kontroll. Du fixar det här. Du ska bli vacker.

Får man upp allt kan man inte bli fet.

Ät ingenting och spy upp allt. Allt. Kontroll


20minuter fick jag på mig. Hon smsa när hon åkte hemifrån.

Det brukar ta 25min. Jag räknade med att ha 20 min.

Det där var vad jag hann med. Jävla störd.

Skapa flashcards